1 Juli gaat Sjim weer terug naar Hellevoetsluis, omdat het samenwoonproject helaas heel erg is mislukt

Vandaag kwam Jacky2 mee, want die wilde nou toch ook wel eens zien hoe het met Sjim was! Ze nam uiteraard haar papparazi uitrusting mee. En ze heeft zoals altijd weer prachtige kiekjes geschoten!
En in Hellevoet ga ik straks weer beginnen met wedstrijdjes. (mijn goede voornemen startkaart aanvragen KNHS hihi

Dus eventjes met een los teugeltje en ik heb niet teveel gevraagd want Sjim leek wel een strijkplank na die maanden geen les en alleen maar rondcrossen door het Amsterdamse bos. Ook voor het eerst dat ik met mijn nieuwe barefoot London aan de gang ga in de bak. Ik heb het zadeltje nu net 2 weekjes. Heerlijk zadel!
En ook een nieuw bitje....myler level 1. Sjim reageert er super op! Lekker ontspannen en knabbelen aan het bitje.
Sjimpie in de wei!

Hele mooie foto van Woody, Sjims weidemaatje en buurvrouw.

Ik met Woody....

En dan naar stal! 3 dikke konten op een rijtje hihi

even poetsen en opzadelen.

Het geheim....hoe stap je op een tinker van 1.52m als je zelf ook maar ienimini bent.

En dan heel snel in het zadel springen

Aan een los teugeltje, maar wel lekker ontspannen en goed zijn achterhand eronder!

Geen idee wat ik aan het doen ben hier.....inzetten op een volte denk ik.

Mooie foto....

Wilde hengst met wapperende manen hihi

Uitgestrekte draf, moest het er een beetje uitknijpen. Maar toch wel netjes als ik zo de foto zie.

Halthouden.....mooi vierkant!

Deze vind ik toch zo mooi.........jammer dat ik weer een gekke bek moet trekken!

Eventjes poseren aan het eind...

Sjimmies knappe hoofdje!