Ik &Jodine @work, 1e x met mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Barbara_

Ik &Jodine @work, 1e x met mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 20:06

Ik heb sinds kort weer een nieuwe verzorgpony, ze heet Jodine en is een KWPN Merrie van 16 jaar, ik rij nog niet zo lang op haar, ze heeft ook heel lang stilgestaan maar heeft daarvoor L dressuur gelopen.
Ik vond dat mijn beugels hier wel een gaatje langer mochten, zie ik nu op de foto's. Ik plaats ook nog een keer foto's van als we wat verder zijn, dit was de 1e x na een paar jaar dat er weer geod op gereden werd, we hebben alleen stap foto's draf hebben we ook gedaan maar niet veel.. ze heeft bijna geen conditie ze ong. 5 jaar lang stilgestaan dus meot nog opgebouwd worden. Dit was wennen voor alle2, voor mij omdat ik kleine pony's gewend ben, voor haa romdat er heel lang niemand op heeft gereden. Nu de foto's:

Haar lieve hoofdje Haha! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik reed met gymschoenen omdat ik erg onverwachts ginig rijden, normaal rijd ik wel altijd met laarzen Knipoog

Commentaar mag maar wel aardig houden, ik plaats binnenkort weer foto's en dan kunnen jullie de vooruitgang zien want het gaat elke keer dat ik r rijd beter
Laat je een berichtje achter? Zou ik heel leuk vinden

_Barbara_

Re: Ik &Jodine @work, 1e x met mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 20:07

sorry voor de slechte kwaliteit!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:11

Deze heb je al neer gezet je mag geen dubbele topics openen ik tem even..

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 20:20

ik weet het, ik heb een nieuwe gemaakt omdat bij de andere de fotos het niet deden bij de meeste, ik kon niet meer editten.. en heb gevraagd of daar een slotje op kon.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:32

Ziet er leuk uit voor een paardje dat zolang heeft stilgestaan, veel plezier met haar en ben benieuwd naar het vervolg.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:20

niemand meer?

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:23

ziet er goed uit, voor de eerste keer weer! maar zou je martingaal wat losser doen. de uiteindes moeten de keelriem kunnen raken als je paard ontspannen staat. dus dit is te strak! verder vrij netjes

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:26

Oke bedankt, ik zal ze wat losser doen. Haha!

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:34

danamuts schreef:
ziet er goed uit, voor de eerste keer weer! maar zou je martingaal wat losser doen. de uiteindes moeten de keelriem kunnen raken als je paard ontspannen staat. dus dit is te strak! verder vrij netjes

Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar is echt onzin. Bij je keelriem moet wel een vuist tussen kunnen, maar dat is geen drama. Verder moeten je teugels niet doorbroken (knikje) worden door je martingaal, en dat worden ze niet, dus niks mee aan de hand.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:03

zo is t mij geleerd. En inderdaad dat knikje ook! maar ik zie toch echt wel een knikje. Dat knikje wordt bedoeld op het moment dat het paard ontspannen nageeflijk loopt, en ik geloof niet (zonder iemand tegen het hoofd te stoten) dat dit paard nu al ontspannen nageeflijk loopt! ze loopt netjes rond met haar hals, maar ik heb het idee dat het nog te gedwongen eruit ziet. Ze moet nog iets meer haar hals uitrollen, (minder opgekropt). Op het moment dat ze dat gaat doen, zul je jou knikje vanzelf zien in de teugels!
Nogmaals: dit is geen commentaar op de ruiter! Wat ik nu gezegd heb, komt in de loopt van de tijd en training helemaal goed!

aerizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:06

altijd leuk een nieuw paard op te berijden:)... ziet er netjes uit vor de eerste keer.. veel plezier in de toekomst;)

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:26

danamuts als het er gedwongen uitziet dan kun je dat wel zien aan de mond or ziet er ehoordlijk netjes uit voor een paard waar je na 5 jaar weer opstapt gaah zo door!!

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:31

Ziet er netjes uit, idd martingaal mag wat losser en je beugels mogen zeker 2 gaatjes langer Lachen.