Hoi!
Ik heb gister(3-6-2007) mijn onderlinge L2 debuut gehad
Eerst even wat over de pony...
Het is een welsh cob, al járen manegepony, en sinds ik af en toe op m rij heb ik de klik toch wel meteen gehad... Omdat hij meestal wel braaf zn rondjes loopt(zolang je m niet aan het werk zet is ie lief
) loopt hij vrij veel in beginners-lessen... Mede hierdoor is hij niet al te los in zn lijf, wat resulteert in pas na 50 min. hem een beetje fijn te hebben lopen... Helaas mogen we met wedstrijden maar 20 minuten inrijden, dus dat lukt dan helaas niet
Nou mocht ik hem overnemen, dus meneer had zn eerste rondjes al gelopen... Nou ik had m met 10 minuten wel lekker ontspannen, niet van bit vastpakken en sjouwen maar.... Maar die nageeflijkheid bleef maar matigjes komen... Af en toe een keer een paar passen en meer niet... Nouja, daar rekenen ze met onderlinge niet op af, zeker niet als het een manegepaard is...
Het proefje zelf ging MÉGA goed, We zullen het maar op de gezonde spannen houden die me alert maakte
haha
Wijken ging bagger, maar dat vind Target ook wel lastig... Daar had ik dan ook een 4 en een 3 op
Voor de rest nog 1 keer een 5je ergens, en de rest 6jes en 7ens
Ik was vooral erg blij met een 7 op volte 15m in galop
Ik vind voltes van 15m en 10m altijd zo moeilijk inschatten
Maarrrrrr bij de prijsuitreiking hield de voorzitter eerst een heel verhaal, over hoe er gereden was enzo... En toen gingen ze naar de eerste prijs... en die was voor; MIJ!!!!!!
Mennnnnnn wat was ik blij, en ik had het éééééécht niet verwacht
Maarja, ik had 181 pnt, meteen een wp dus! En nog mooier; ik was de enige van de categorie met een wp! Nou een beter debuut kan bijna niet 
Nou commentaar over mijn houding;
-af en toe nog kapstokjes, maar dit verbetert al
-ook heel af en toe(vooral in galop) nog dat ik mn benen af steek
-pianohandjes 
-hakken optrekken
Commentaar is welkom, maar alleen als het onderbouwd is. Afkraken is wat anders dan iemand tips geven 
1.
2.
Gekke bekken trekken ben ik ook erg goed in
Ik had het warm
En was toch wel zenuwachtig 
3.
Met de mooie man
Ik trek mijn hakken hier een beetje op 
4.
Wel een leuk beeld 
5.
Wijken... Hier zie je dus waarom ik een 3 had 
6.
Wel droppige foto, alleen een niet-zo-charmant sta moment
En mn benen... maarja daarvoor zit ik op les 
7.
Hier zit ik er dan alweer een stuk mooier bij... ik kan het wel 
8.
Drafje
Mn handen doen een beetje raar, maar voor de rest een heel mooie foto vind ik 
9.
Galopje...
10.
Hier ben ik heeeeeeeeeeeel trots op
Echt een mooie foto 
11.
Erg aparte foto 
12.
Opzich wel netjes, maar onderbeen mag iets meer terug...
13.
Zie je mn rechtervoet?
Dat was vlak voor ik mn beugel bijna verloor
Khaalde de druk er een beetje weg...
14.
Helemaal trots op mn ventje 
15.
Rood hoofd 
De foto's zijn gemaakt door mijn broer. Er zit copyright op! Dit was een selectie van alle foto's, voor de rest;
http://www.deceiver.nl
Bedankt voor het kijken! Laat je een berichtje achter?
Laatst bijgewerkt door Berdien op 05-06-07 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek aangepast