ik zag al dat het niet erg snel ging en had mijn dressuur al verschoven dat ik als laatste kon starten aangezien ik ook moest springen.
bij in het rijden van het springen hoorde ik al dat er nog maar 2 voor mijn waren met de dressuur terwijl er nog 4 voor mij waren met springen, dus dat was echt stressen!
nou eerst gesprongen, ging er fijn foutloos rond, helaas in de barrage 1 balk, maar was dik tevreden.
vriendinnen van mij hadden mijn dressuur spullen als naar het terrein gehaald kon ik daar omzadelen.
dus omzadelen en erop, ik stap erop pak me teugels ik dacht verrek dit zijn mijn teugels helemaal niet, hadden ze het verkeerde hoofdstel gepakt ( die van een vriendin met wie ik meerijd) dus met het verkeerde hoofdstel snel dressuurrijden ( 5 min ofoz) en toen het proefje
hij was erg braaf gelukkig, ik had nog 181 en 176 punten. en dat voor 5 min. dressuur haha
na dit waren we allebei erg moe en erg zweterig met dit weer pfff
dit is was de 3e keer m2, en heb nu 3 winstpunten

springen

tips zijn welkom
maar houd er rekening bij dat met de dressuur het ff snel was en ik dus niet heb losgereden voor de dressuur, en ik spring met een heel ander bit! en dit niet mijn eigen hoofdstel was
angela bedankt voor de foto's