Het was dus een onderlinge keuring van de ponyclub waar rond de 90 paarden aan mee deden. In Furia's rubriek zaten we tegen de twintig pony's aan, Furia was de enige andalusier, voor de rest waren het nrpsjes en New-forestjes, van die chique rijponytjes.
We deden dus puur en alleen mee voor de ervaring, in de weet dat die pony's hun draf meestal beter wordt gewaardeerd dan die van een Anda.
Furia liet duidelijk merken dat hij het allemaal erg interessant vond, maakte zich groot en brulde hier en daar wat. Net toen we de bak inreden waar we de pony's gingen vastzetten, brak er een pony los en door al die zenuwen ging Fuur recht de lucht in, nou toen was ons kleintje ineens errug groot! Hij steigert nooit (behalve met spelen met andere pony's) dus ik moest echt ff nadenken "oja naar voren

Voor de rest had ik mijn handen vol aan hem en veel bekijks, ik was al bang dat de jury nog kwam kijken om te controleren of er geen ballen onder hingen haha

Je merkt toch dat je met zo'n barok paard veel bekijks hebt, en altijd veel complimentjes ontvangt!
Al veel te veel gepraat, hier de foto's!
1. Instappen in de ring er voor, al netjes op volgorde:

2.

3. Alleen in de ring, stappen.

4.

5. En een drafje...

6. Wachten tot iedereen is geweest...

7.

8. De prijsuitreiking! De schimmel naast ons en Furia vonden elkaar errug leuk

9. En we hadden dus beet! Een 4e plaats, goed voor een...

10. ... Blauw lintje en een beker!

We waren dus erg trots op hem!
En oja, let niet op mijn hoofd, maar geniet maar van het paard!