Ik heb al heel wat met haar meegemaakt, toen ik haar net 2 dagen had lag ze al met haar been vast tussen de tralies dus kon ze gelijk op rust. Toen ze daar eindelijk weer van haar hersteld was, had ze in de wei haar rechterachterbeen bij de kogel opeens tot aan de pees openliggen. En toen ze daar eindelijk van hersteld was begonnen de rijproblemen. Ze is van 2002 dus toen nog maar 4. We kwamen erachter dat ze door de vorige eigenaar ontzettend op de slof is gereden dus een enorme onderhals had. Na vele maanden van proberen de ontspanning erin te rijden (wat meer inhield door de bak heen voorwaarts rijden/crossen en proberen te bereiken dat ze uit zichzelf de teugels op ging zoeken) begon ze eindelijk een beetje nageeflijk te lopen, maar zoals je op de foto's kan zien vind ze dit nog erg moeilijk. Ook heeft ze nogal een lange rug wat het moeilijk maakt voor haar om haar achterhand er goed onder te zetten, ook hier trainen we rustig op verder. Vooral nu ik sinds een maand een andere instructrice heb gaat het een heeeel stuk beter!
Ik hoop dat jullie beseffen dat hier heel wat maanden werk in hebben gezeten en we zijn er nog lang niet dus houd daar rekening mee
. Ow en ze heeft een heel lekker grasbuikje hihi.Toch ben ik ontzettend trots op haar en zou haar voor geen goed willen missen, die vele uren training zijn het zeker helemaal waard!
Commentaar op mezelf:
-Rechtop zitten
-Schouders naar achter
-Hakken uitdrukken
-Voor me kijken
-En van die binnenhand afblijven anders gaat ze nooooit nageeflijk lopen natuurlijk

Dankzij mijn nieuwe instructrice ben ik hier ontzettend op gewezen en hier zijn we dan ook volop mee bezig.
Veel kijkplezier

1. Laten we maar beginnen met haar mooie hoofdje

2. Even instappen

3. Rustig drafje

4. Begin van de proef opperste concentratie

5. Eerste middendraf, hakken uitdrukkeennn

6. Galopje rechts, binnenhand meer meegeven

7. E-M van hand veranderen ging een beetje scheef
, beetje gespannen
8. Galopje links, weer binnenhand meer meegeven

9. Begin halsstrekken, dit wilde ze eerst dus ook niet doordat ze zoveel op de slof gereden was

10. Met zijn tweeen de bocht om

11. Inzet 2e middendraf, kwam nog niet echt reactie

12. Iets meer ruimte en been en toen kwam er toch nog een beetje uit

13. Weer rustig opvangen

14. Afgroeten

15. En een heeele diepe zucht
Zie vooral die mega oren!!