En Pablo vanmiddag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

En Pablo vanmiddag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:59

Nog even naar de wei kijken:
Afbeelding

En werken maar Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(handjes bij elkaar en voor je, schouders naar achteren en met de beweging meegaan en ook nog ontspanne ook al wordt er een foto gemaakt *LOL* )

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:12

Lekker paardje heb je toch.... Die eerste foto is leuk joh!!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:30

ziet er netjes uit, very beautiful paardje!!

ff offtopic ik heb nog steeds een foto negetekend van pablo maar het lukt me niet om hem mooi in te scannen... Boos!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:33

leuk paardje zeg! Hij kijkt inderdaad heel leuk op de eerste foto, verlangend naar de wei Haha! Ik vind het trouwens hele nette rijfoto's! Vooral die 2e vind ik erg mooi gelukt hoor! Rijd je ook wedstrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 00:25

Rosanne schreef:
Rijd je ook wedstrijden?

Op het moment alleen onderling.Maar ik hoop heel erg volgend voorjaar weer te gaan starten (zullen wel even bij de laatsten eindigen want m1 schijnt hier bij de officiele best goed niveau te zijn met "echte dressuurpaarden maar ik vind het gewoon leuk om weer te doen).

Ik ben zo blij dat hij weer gezond is zodat ik ook weer "echt met hem kan rijden Lovers . Hij gaat echt fijn op het moment, hij is lekker aan het werk en rare bokkesprongen kan ik tegenwoordig aardig voorkomen. Echt heerlijk om zo te kunnen rijden, hij is los, wil werken en is blij

Maar voor Boktsnob+paard komen we nooit in aanmerking zie ik alweer *LOL* . Ik rij met een kieffercap vol schrammen, in een hema shirt, 2e handszadeldekje (nog wel van een fjord(Hansje) geweest), handschoenen met gat en geen bandages Bloos Oja en mijn sperriempje zit nog in mijn poetskist (en dan heb ik het nog niet eens over geen papieren en "maar " 1.61 hoog gehad)

Enne: Joslover: ik ben nog steeds erg benieuwd naar de tekening!