Nina @ work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EstherMe

Nina @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 19:23

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op het forum, maar vooral actief gelezen Clown Dus nu moet ik er ook maar eens aan geloven en er een wat fotootjes op gaan zetten! Ik rijd nu bijna 3 maanden op Nina, een haflingermerrie van bijna 5 jaar. Het is niet mijn eigen paardje. Aan het begin was het een drama, ze crosste alleen maar door de bak, alle kanten op, bit vast pakken, etc. Het belangrijkste doel van het rijden was blijven zitten en overleven! Na een week of 3/4 ging ineens de knop om en ging ze normaal rijden. We hebben dus al aardig wat bereikt, maar nog steeds is het een eigenwijze en pittige tante! Hieronder even wat foto's:

In stap:
Afbeelding

Afbeelding

Een drafje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En m'n eigen commentaar: Hakken naar beneden, tenen naar binnen, letten op m'n handen ( niet te streng). Soms ben ik wat te streng met mn handen, omdat ze snel het bit vastpakt en er even vandoor gaat. Op de laatste foto loopt ze iets te diep aan de teugel, ze is nog aan het zoeken naar het evenwicht hiermee. Ik hoop dat jullie wat tips of commentaar willen achterlaten Lachen Maar houd het netjes Knipoog

Groetjes Esther

EstherMe

Re: Nina @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 11:54

Nobody? Clown

EAKGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:18

idd,, Hakken naar bendeden Tong uitsteken

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 18:41

Ja die blijven lastig Knipoog

Jschaffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:48

probeer je armen iets meer gebogen te houden dus een knik vanuit je ellebogen.en probeer haar goed te actieveren van achter soms heb ik het idee dat ze op je hangt(vooral de laaste)

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 19:02

Haha! dank je voor de tip!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:44

Blijft een lastig paardje hé es haha! maar gaat al stukken beter! met ups en downs dan! want vandaag was het weer drama hoorde ik! maar dit ziet er relext uit moet ik toegeven Knipoog

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:49

Commentaar heb je zelf al gegeven Knipoog Hoorde van Nanda (ken ik van kamp en gaf me dit topic) hoe ze af en toe door de bak crosst, dus dit ziet er prima uit! Succes nog verder!

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 09:41

Haha thanks! Ja zo af en toe heeft ze dr buien Bloos Gister en eergisteren wilde ze iedere keer galopperen en pakte ze dan het bit vast heel vervelend! Toen heb ik haar maar uit laten galopperen toen ze er bij bij neer viel Knipoog Toen werd het weer ns wat.. Weet ook niet wat ik daarmee aan moet!

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:39

Ziet er leuk uit hoor!, leuke haff,
mooie bouw ga zo door!:D