Rijfoto`s ik en Flair (again by Marieke_14

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 23:10

Ik vind dat Flair een stuk groter oogt dan 1.45m! Knipoog Maar ik vind het echt een leuk paa... uh.. pony *LOL* Heel leuk koppie heeft ze!

Maar wat mij opviel aan de foto's (ten eerste de jas, maar daar is al iets over gezegd Haha! ) dat je op sommige foto's heel netjes je hakken omlaag drukt, maar op sommige foto's trek je ze ook omhoog (doe ik ook hoor, no offence Knipoog ). Je kunt idd zien dat ze soms een beetje tegen werkt, maar ach, dat doet ieder paard wel eens Lachen

Ik vind dat ze op de eerste foto echt heel netjes loopt, ziet er ook ontspannen uit Lachen

Het ziet er toch netjes uit hoor Kim! Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 23:12

Haha! dat kom vast omdat ik niet zo groot ben Haha!

Ja en die hakken... hoe leg ik nou weer uit Haha! Dat probleem heb ik alleen met die rijlaarzen en ook niet altijd Verward

En dat tegenwerken was mijn schuld overigens, ik zat er te gespannen op omdat ik wilde dat de foto`s goed werden..

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 23:17

flair schreef:
Waarom zijn deze foto`s volgens jullie minder goed dan de vorige?
Waar kijken jullie naar? IMO alleen of er een krul in haar hals zit, of zijn er misschien nog andere dingen waarvan jullie zeggen dat was op de vorige foto`s beter?


arg, vertel mij wat, mensen die alleen maar naar 'de krul' kijken, bleg Knipoog

Nee, het viel mij op dat Flair er gewoon gespannener uitzag dan ik me kon herinneren. Maar er is niks mis met deze foto's hoor, geen kritiek Knipoog

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 23:18

mooi paardje hoor

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 00:16

ShannaY schreef:
Petje af hoor... leuke foto's is weer eens wat anders dan dat keurige, en dat gezeik over dit is niet goed en dat is niet goed.
Iedereen leert elke dag, en dit ziet er goed uit meid Lachen

Groetjes shanna..

Ps. Ze lijkt op een arabiertje hier in de buurt, is het een kruising ??


Het is idd een kruising 1/4 welsh en 3/4 arabier.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:05

hey hallo
leuke foto's hoor
ik heb het ook weleens dat het niet meer gaat als er gefilmd word of als er foto's worden gemaakt
groetjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:14

Ze loopt niet diep genoeg, en ze swiept een paar keer met haar staart, ook heeft ze vaak haar beide oren naar achter, ik denk dat ze het werk niet aankan, teken van protest en ze ziet er niet ontspannen uit. Misschien moet je haar met pensioen zetten Frusty

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 11:17

Hehe, ben je nou uit op wraak Ymke?
Wist je trouwens niet dat een paard met de oren half naar achter oplettend is, de oren naar voren zou niet goed zijn want dan let ze niet op mij Haha!

Ze zwiept 1 keer met haar staart en daar staat bij dat ik haar net bijgetikt heb en dan is ze dus geirriteerd. *LOL*
En ontspannen is ze niet omdat ik het niet ben, dat staat er ook bij. Lezen Ymke, ik zet er namelijk niet bij dat ze wel ontspannen is.

En ze kan het werk niet aan? Ik heb toevallig een jonge kerngezonde pony, ben je soms jaloers? Op jouw foto`s zag ik trouwens heel wat minder achterbeengebruik dan op die van mij. *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:29

Ymke is lichtelijk gefrusteerd dat we niet Oh en Ah roepen als we haar zien rijden op haar olympische geit. Ik heb trouwens foto's van haar op stalpraat gezien...... *LOL*

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:43

Leuke pony! Ik vind d`r wel goed lopen hoor! Ze hoeft niet altijd toppie te lopen. Als je zelf maar tevreden bent!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:47

#Ymke# schreef:
Ze loopt niet diep genoeg, en ze swiept een paar keer met haar staart, ook heeft ze vaak haar beide oren naar achter, ik denk dat ze het werk niet aankan, teken van protest en ze ziet er niet ontspannen uit. Misschien moet je haar met pensioen zetten Frusty


Whahaha , super reactie ymke!
Denk je nu echt dat je haar hier mee hebt?
Ten eerste zet ze er eerlijk bij dat flair op dat moment niet ontspannen liep en zet ze er niet bij dat ie mooi over zn rug vwnw loopt.
Dit in tegenstelling tot jou.
Ach ja een pony met pensioen zetten die elf is en een keer iets minder loopt dan normaal gesproken, dat doen we allemaal he? Verward

trouwens een pony van 20 die al zoveel in zn leven heeft meegemaakt weer aan het werk zetten dat doen we ook allemaal toch? Lips are sealed Lips are sealed

Nee ymke jouw reactie slaat kant nog wal maar dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk, je frustratie is inderdaad hoog mementeel denk ik. Ga je nu bij iedereen commentasar geven wat nergens op slaat omdat ze niet juist op jouw topic gereageerd hebben? Lijkt me leuk, komt u maar!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:57

Obsession,op jou heb ik geen commentaar. Ik vind dat jij goed met je paard rijdt, o.a zo'n groot paard compact of verzameld rijden. Daar zeg ik niks over en kan ik niks over zeggen.

Ik geef nu precies dezelfde reactie als flair ongeveer op mij gaf, bram zwiepte ook 1 keer met zijn staart en had 1 oor naar achter en meteen kon hij het werk niet aan! Gewoon ronduit bullshit.

Even voor iedereen die blijft zeggen dat werken met bram niet goed voor hem is, Suzanne ( van Imatador) heeft hem in het echt gezien, ze herkende hem niet eens omdat ze verwachte dat hij er slechter uit zou zien. Ze zei dat ze wilde dat Imatador zou eruit zag op zijn leeftijd en dat bram er super vrolijk en gezond uit zag! Goh, een oordeel van een echte paardenkenner!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 12:02

Ik heb helemaal niks gezegd over zijn staart of oren... ik heb alleen gezegd dat hij niet over zijn rug liep zoals jij zei en niet vwnw. Plus dat ik redelijke reacties heb gegeven en jij op dit moment niet!

En ben je nou zo kinderachtig dan om dezelfde reacties te gaan geven (onterecht) omdat jij je toevallig beledigt voelt door mijn reactie? Ymke grow up!

En waar blijft je reactie op Runningkawa haar topic dan? Ik ben benieuwt of je haar ook dezelfde reactie durft te geven als zij jou!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:05

Welk topic van runningkawa? En wat heeft zij hier nou weer mee te maken? Toch stiekem een beetje een meelopertje Verward

Okee, ik heb eroverheen gelezen dat jij zei dat ze niet ontspannen was. Sh*t happends!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 12:13

Haar rijtopic, zij heeft toch ook op jouw topic gereageerd? Moet je niet terugreageren dan zoals zij op jou heeft gereageerd? Zo ben jij toch, dat doe je bij mij nu toch ook?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:37

pffff

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:45

Steef schreef:
Ik heb trouwens foto's van haar op stalpraat gezien...... *LOL*


Ja, hhihi hahahah lachen he! Haha! *LOL* Lachen Pling Haha. echt zo ontzettend grappig!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 21:02

Ymke ik zou het verder op prijs stellen als jij niet meer op mijn topics reageert, dan doe ik dat ook niet meer bij jou!

manzano

Berichten: 23957
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:04

Tjonge vind het wel erg kinderachtig dit hoor!!!! Waarom reageren jullie hier toch allemaal op????

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 23:19

flair schreef:
Ymke ik zou het verder op prijs stellen als jij niet meer op mijn topics reageert, dan doe ik dat ook niet meer bij jou!


Moet je lekker schijnheilig hier zeggen! En ondertussen op een ander forum lekker de boel afz**ken. Het is niet fijn he, als iemand je topic verziekt!

Ik weet b.t.w niet over welk topic van Runningkawa je het hebt, je kan er wel over doorblijven zeuren, maar ik heb alleen een springtopic gezien van haar, daar valt niks over te zeggen!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 02:34

#Ymke# schreef:
Ik weet b.t.w niet over welk topic van Runningkawa je het hebt, je kan er wel over doorblijven zeuren, maar ik heb alleen een springtopic gezien van haar, daar valt niks over te zeggen!


Kawa had een foto geplaatst van haar paard op ITP om te laten hoe het eruit ziet wanneer een paard wel correct vwnw gaat. Dus ff zoeken op ITP Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 08:07

hey, leuke fotos, idd erg netjes dat je het er zelf bij zet dat ze niet ontspannen is.... ga zo door,enne de volgende keer moet marieke maar stiekem de fotoos nemen denk ik??

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 08:53

#Ymke#"]
[quote="flair schreef:
Ymke ik zou het verder op prijs stellen als jij niet meer op mijn topics reageert, dan doe ik dat ook niet meer bij jou!


Moet je lekker schijnheilig hier zeggen! En ondertussen op een ander forum lekker de boel afz**ken. Het is niet fijn he, als iemand je topic verziekt!

Ik weet b.t.w niet over welk topic van Runningkawa je het hebt, je kan er wel over doorblijven zeuren, maar ik heb alleen een springtopic gezien van haar, daar valt niks over te zeggen!
[/quote]

Mickey, zou je Ymke even willen vragen om niet meer op mijn topics te reageren? Dank u!

Ymke: Gaaaap

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:55

Ik houd express mijn mond hier omdat me dat door een moddie gevraagd is maar Ymke gaat hier wel door, vind ik eigenlijk wel een beetje raar!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:46

Ik zou het inderdaad heel fijn vinden als een paar bokkers elkaar eens met rust zouden laten.
Als je weet dat je keer op keer met een bepaalde bokker in een eindeloze discussie beland, vraag je dan eens af of je nog wel moet reageren.
Als je elkaar niet ligt, laat elkaar dan met rust, dan heb je ook geen hinder van elkaar.