Hele mooie foto's, jammer dat her er zijn weinig zijn, meer, meer Super zit&houding heb je trouwens! En wat een lief smoeltje heeft hij, op die laatste foto!
Ik vind dit nou echt een droompaard! Geweldig mooi! Kan er naar blijven kijken, zo moeten de spaanse paarden er echt uit zien! Rijden ziet er heel goed uit. Jij hebt een hele nette houding en je paard loopt ook heel netjes! Ga zo door!
Super mooie foto's! Inderdaad beetje weinig Hoop straks ook zo licht te kunnen rijden met mijn Portugese mannetje. Ziet er super uit! Een echte eenheid!
We hebben lang op nieuwe foto's moeten wachten,maar het was het waard Ze zijn echt prachtig! Vooral de laatste is übercute En idd,wat kan jij mooi zitten zeg,ben daar wel erg jaloers op.
Bedankt voor de complimentjes Piep loopt al naast zijn ijzers maar ik zal hem de complimenten doorgeven.
Het met 1 hand rijden is een test of hij compleet op eigen benen en mijn zit loopt want als hij dat niet is gaat hij door je hand heen, ik hoefde hem niet echt iets duidelijk te maken met het zweepje hoor, maar mijn hand hing gewoon af
Wanneer ik met de Garrocha (stok) rijd, moet ik idd ook met 1 hand rijden maar dat heeft niet zo heel veel te maken met de foto hierboven
Lenn: met ons gaat het goed, we hebben heel veel vordering gemaakt het laatste jaar.