Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bromfiets schreef:Hihihi, wat een superleuke naam!!!
En het ziet er toch netjes uit voor zo'n jong paardje? Ik vind in ieder geval van wel. Ik zou alleen proberen om hem iets voorwaartser te rijden, maar daar heb je misschien een reden voor. Veel plezier nog met hem!!
Neraldo schreef:Wat gaat dat super gaaf zeg Lida!
Hij is echt een knappe vent aan het worden.
horsiegek schreef:Heej ziet er goed uit maar om hem voorwaartser te maken helpt het echt niet om elke pas maar been te geven hoor! Dan wordt ie alleen maar slomer van omdat ie er na 5 passen (dus 5 x been) niet meer op reageerd omdat hij dan denkt dat dat normaal is!
Kimonoo schreef:Nog geen 3 en dan al onder t zadel en voor de kar? kan aan mij liggen maar vind beetje apart. wacht gewoon nog even heb je er alleen maar meer plezier van! en dit is niet afzeiken maar een tip
loveme schreef:naja ik vind voor 3j veels te jong of da nu even is of niet maar oke voor de rest al aardig hoor
ikenindi schreef:hihi dat plaatje:)
ik ben het inderdaad met de anderen eens dat 3 erg jong is om in te rijden. maar dat is je eigen keuze. hoe eerder je hem inrijdt, hoe eerder je hem af moet schrijven. houdt dat wel in je achterhoofd...
ik vind het wel een leuk dier:)
Flurk schreef:ikenindi schreef:hihi dat plaatje:)
ik ben het inderdaad met de anderen eens dat 3 erg jong is om in te rijden. maar dat is je eigen keuze. hoe eerder je hem inrijdt, hoe eerder je hem af moet schrijven. houdt dat wel in je achterhoofd...
haha
de vorige is met 2 beleerd voor de kar en die heeft gewerkt tot z'n 15 de en nu loopt hij lekker te genieten van zijn pensioen
oke wat jong maar inmiddels is hij dan ook al 18 ondertussen en dat is voor mij lang zat
ikenindi schreef:Flurk schreef:
hihi dat plaatje:)
haha
de vorige is met 2 beleerd voor de kar en die heeft gewerkt tot z'n 15 de en nu loopt hij lekker te genieten van zijn pensioen
oke wat jong maar inmiddels is hij dan ook al 18 ondertussen en dat is voor mij lang zat
Kimonoo schreef:Nog geen 3 en dan al onder t zadel en voor de kar? kan aan mij liggen maar vind beetje apart. wacht gewoon nog even heb je er alleen maar meer plezier van! en dit is niet afzeiken maar een tip
Anoniem schreef:Zonde dat je hem nu al rijd. Als je nu al op hem rijd betekent het dat je een tijd terug al begonnen bent met zadelmak maken etc.. jammer.
Verder moet je écht proberen je benen er vanaf te houden en alleen drijven als het echt nodig is, anders heb je straks een paard die alleen nog op sporen/zweep reageert.
Verder veel succes, leuk beestje heb je
Edit: Heb je trouwens les ? Dat kan wel eens slim zijn namelijk
sumic schreef:Het ziet er netjes uit! En ik vindt het niet t evroeg hoor dat je al met hem aan het 'werk' gaat! want zo te zien is het nog niet echt werk, het ziet er lekker rustig uit. ga zo door en geniet ervan!