Vandaag had ik weer les en een vriendin mee die foto's maakte. Dus kunnen jullie tijdens mijn les meegenieten Kritiek graag opbouwend en onderbouwd! Enneh, ik heb les, ben nog lang geen Anky
Hey!! Ziet er goed uit. probeer alleen je hakken iets meer uit te drukken en op sommige foto's zit je wat te ver naar voren. verder ziet het er goed uit
je paard hangt nogal , probeer dit te verhinderen door meer te verzamelen en oefeningen zoals kleine voltes en goed voorruit te rijden , voor de rest ziet het er goed uit !! je fries heeft ook mooie gangen
[quote="Amable"]Vandaag had ik weer les en een vriendin mee die foto's maakte. Dus kunnen jullie tijdens mijn les meegenieten Kritiek graag opbouwend en onderbouwd! Enneh, ik heb les, ben nog lang geen Anky
Mooooooi!
Kritiek zul je van mij niet horen, ben zelf net een maand of 7 bezig, dus.....maar ik vind het een mooi beest.
hey hey, je moet wel denke om je hakken, k heb mezelf ook aangeleerd ze op te trekken op en ik weet hoe moeilijk het er weer uit te krijgen is. dus als je er nu vast wat aan doet is het mss iets makkelijker af te leren. verder ziet t er goed uit.
Je rijstijl ziet er op de foto's rustig uit. Ik merkte alleen op dat je je voeten op sommige momenten erg ver naar achter heb. Ver achter de singel. Dat is misschien een verbeterpuntje? Dat je je voeten iets meer probeert onder je lichaam te houden. ontspannen naar beneden. Tis heel moeilijk ik heb er zelf ook moeite mee hoor
Ik moet idd nog onwijs veel aan mijn houding verbeteren, maar heb eigenlijk ook nu pas sinds een 3/4 jaar goed les. Daarvoor manege en verzorgpaarden en daar is de les toch heel anders. Dus moet vooral heel veel blijven oefenen idd
Jauke ziet er weer goed uit moet ik zeggen! Vind m mooi ontspannen en ruim lopen! Lijkt soms wel of die wil gaan hangen aan de teugels, hoeft niet zo te zijn hoor. Verder op je benen letten idd. Je hebt wel weer een hele zachte hand. Vind jullie een mooie combinatie om naar te kijken, die band die jullie hebben ook