Op 23 tot en met 29 april 2007 werd de World Cup Polocrosse 2007 gehouden in Morgan Park, Warwick, Australia.
Nederland is genomineerd en mocht mee spelen op de Club Carnival die in het weekend van 27 - 29 april plaats vond. Aangezien de vereniging in Nederland nog niet lang genoeg bestaat en nog niet groot genoeg is, mochten we nog niet spelen op de World Cup zelf. Dit gaat zeker wel gebeuren in 2011 in Engeland.
Hierbij onze game tegen de Australische club Eidsvold. Nederland bracht 1 sectie naar Australie, vandaar dat het team werd aangevuld met een sectie van Cunningham. Alf, Amanda en vooral Hayley, enorm bedankt voor alles!
Ons team. De sectie van Cunningham en de Nederlandse sectie. vvna: Alf, Hayley, Amanda, Florien, Thomas en Fleur.

Fleur en ik (Florien) even warm lopen

Het team van Eidsvold begroeten

Praatje van de Umpire. Hij vraagt of het een leuke, fijne wedstrijd mag worden en waarschuwt dat het eventueel wat glad kan zijn.

En gooo!! Florien en Bucka achter de bal aan.

Bal bemachtigt en op weg naar het doel! Enne... ik dacht dat het in Queensland nooit regende?

Vroeeeemmmm Bucka door de bocht.

Op weg naar de area vanwaar ik kan scoren. De nummer 3 van Eidsvold zit me op de hielen. Go Buck!!

Come on Eidsvold, slam the wacket!

And we are gorrrrrrrrrrrne!

Fleur en Thomas, you go guys!

Come on Amanda, PLAK de bal !

End of chukka. Hayley en Amanda bedanken elkaar voor de game

Dit is mijn eerste topic uit een serie van 3 of 4. Er komt nog een topic met onze wedstrijd tegen Frankrijk, en natuurlijk een topic van de World Cup zelf.
Enjoy!

Jullie moeten mee volgende keer!
Jij mag ook mee