Foto's van Chica en ik op de springwedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Foto's van Chica en ik op de springwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 13:24

Zondag 15-09-2002 had ik een Springwedstrijd met Chica! Dit was voor haar haar allereerste wedstrijd. We sprongen 50 cm op een onderlinge wedstrijd op Manege Slangenbeek in Hengelo. Er waren 2 manches. als je er 1 foutloos had mocht je al naar de barrage. Ook was de wedstrijd handicap.

*Tequila* hier op Bokt, zou meegaan als 'groom'. Ook had ze een witte rijbroek voor me. Alleen had de muts zich verslapen en ging ze niet mee....Helaas, maar gelukkig had de eigenaresse een rijbroek voor me( lees: maatje 40) en was er genoeg hulp( de eigenaren, hun zoon, zijn vriendin, 2 vriendinnen van me en mijn moeder Haha!). Op naar Hengelo dus!

Hier staan we voor de inrijbak, alles even goed te doen Haha! Links is de eigenaar van Chica en rechts mijn moeder.
Afbeelding
En hier zijn we er klaar voor!
Afbeelding

De 1e manche ging niet echt geweldig....De 1e 2 hindernissen wel, maar als gevolg van een black-out stuurde ik Chica naar hindernis 3, in plaats van 4! Nadat ik was bijgekomen van het lachen, mocht ik wel het parcours afmaken en dat ging heel netjes, maar 1 keer een weigering!
De 2e manche ging wel goed: een goed parcours, 1 weigering en 1 balkje.

Hindernis 1:
Afbeelding

Hindernis 2:
Afbeelding

Hindernis 6 en 9:
Afbeelding
Afbeelding

We waren uiteindelijk laatste geworden, maar dat maakt me niks uit! Het was harstikke leuk en Chica heeft heel erg haar best gedaan. Ik ben super trots op haar!

Hier staat ze thuis tevreden in de wei Lovers :
Afbeelding


Groetjes!


anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:14

leuke ne mooie foto's hoor!!!
echt een coole haf!!

[edit:BartVB]Onderschrift verwijderd[/edit]

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:15

Leuke foto's van het springen, jammer dat je laatste was. (hoe goed waren die andre dan wel niet!! Haha!)
De laatste foto is mooooi!!!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 16:22

JosLover schreef:
Leuke foto's van het springen, jammer dat je laatste was. (hoe goed waren die andre dan wel niet!! Haha!)
De laatste foto is mooooi!!!


Dankje Lachen

Die anderen hadden allemaal 1 manche foutloos. Doe mochten dus naar de barrage. Ik was dus de enige die geen barrage reed *LOL*

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 16:54

Wat een mooie haf zeg. Lekker dat het zo goed ging!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:01

goed gedaan hoor met zo'n jonge pony!
Chica is echt mooi, vooral op de laatste foto Lovers

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:31

*ahum* hier spreekt muts

Ik schaam me diep hoor... Maar had het die dag ervoor ook heel druk gehad op de keuring... En tja, dan slaap je soms door je wekker heen

Maar ik vind het toch goed van jou en Chica hoor! En helemaal met Bas als aanhang Knipoog

En ik kom snel weer langs!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: Foto's van Chica en ik op de springwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:31

Marije schreef:
De 1e manche ging niet echt geweldig....De 1e 2 hindernissen wel, maar als gevolg van een black-out stuurde ik Chica naar hindernis 3, in plaats van 4!



Uhm naar 2 komt toch 3 Verward

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 08:42

*Tequila*"]
*ahum* hier spreekt muts

Ik schaam me diep hoor... Maar had het die dag ervoor ook heel druk gehad op de keuring... En tja, dan slaap je soms door je wekker heen

Maar ik vind het toch goed van jou en Chica hoor! En helemaal met Bas als aanhang Knipoog

En ik kom snel weer langs!
[/quote]

Ha Muts Tong uitsteken Maar maakt niet uit hoor! Het zou wel heel gezellig zijn, maar ja, niks aan te doen! Hoe is het eigenlijk gegaan op de keuring?

Dankje Lachen Bas vond het toppie, dus ik extra trots Pling

[quote="Siempie"]
[quote="Marije schreef:
De 1e manche ging niet echt geweldig....De 1e 2 hindernissen wel, maar als gevolg van een black-out stuurde ik Chica naar hindernis 3, in plaats van 4!



Uhm naar 2 komt toch 3 Verward
[/quote]

Uhm, ja officieel wel, maar 3 en 4 stonden bijna naast elkaar, en ik las de bordjes niet

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:03

Harstikke goed voor een 1ste wedstrijd toch?
Leuke haflinger trouwens.
Let maar op als je straks de hindernisjes wat hoger maakt, dan willen ze ineens er wel hoog overheen springen. B) De mijne tilt voor een laag kruisje d'r benen echt niet op Lips are sealed , maar wordt het wat hoger, dan is het gaan met de banaan.... (ze is pas 2, dus met vrijspringen dan)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 15:14

Judibo schreef:
Harstikke goed voor een 1ste wedstrijd toch?
Leuke haflinger trouwens.
Let maar op als je straks de hindernisjes wat hoger maakt, dan willen ze ineens er wel hoog overheen springen. B) De mijne tilt voor een laag kruisje d'r benen echt niet op Lips are sealed , maar wordt het wat hoger, dan is het gaan met de banaan.... (ze is pas 2, dus met vrijspringen dan)


Ik vind inderdaad dat ze het super heeft gedaan voor haar 1e wedstrijd! En ze kan ook best wel hoger, maar voor haar eerste wedstrijd leek me dit wel een goede hoogte Lachen En tuurlijk is hoger springen leuker! Vinden wij toch ook? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers