De sporen zijn niet bedoeld om te mishandelen, ik probeer er bepaalde hulpen mee te versterken die ze anders negeerd!De foto's zijn over 2 dagen genomen, de eerste dag was weer een poging tot dressuur. Door het slechte weer dat lang aanhield ben ik eindelijk sinds een week of 2/3 weer in staat goed te rijden in de wei, het is voor mij ook écht weer wennen om weer zo aan het werk te moeten gaan en haar er echt 'onder' te houden zeg maar ( in het bos crossen we altijd wat, dat vind ze ook een stuk leuker!) Ik had gewoon een vreselijk slechte dag, dat is ook wel aan mijn houding te zien. Verder ben ik deze week naar de dokter geweest voor mijn ogen, heb er al zo'n anderhalf tot 2 weken érg veel last van en hoop er zo snel achter te komen wat het nou precies is!
dus, bij deze de foto's van Sun.. opbouwend commentaar is welkom als je me uit kan leggen waarom en hoe jij het op zou lossen
let wel: ik ben zeker geen Anky en heb ook mijn slechte dagen!1.

over mijn houding zullen we het maar niet hebben, maar hier zie je dus dat ze gaat hangen en sloffen..
2.

Eindelijk weer tempo erin zonder een rodeo, wederom belabberde houding - en ik moest níét poepen. Ik wéét dat ik niet aan de teugels trek (de rechter staat ietwat slap, te zien als je eventjes je bril opzet en op het scherm gedrukt gaat zitten
), maar als ik de foto zie moet ik haar wel meer ruimte geven in de sprong. 3.

4.

beugel gaatje korter gemaakt
5.
nette afzet, maar er mag iets meer tempo in
mijn commentaar:
* Mijn houding: foto 1&2 waren van mijn superslechte dag, spierpijn&ogen, en dan nog de enge hoek met vogeltjes
Normaliter is mijn houding redelijk, maar dit is gewoon te belabbert voor woorden.* Ik heb sunny een tijd (te)veel terug en omlaag gereden waardoor ze dus vreselijk begon te hangen en op de voorhand liep, dit probeer ik te verhelpen door veel (schijn)overgangen te rijden maar daar word ze vreselijk heet van. Ze is dol op springen, zodoende bekijk ik nu of ik haar achterhand kan verbeteren door lage kruisjes te springen.
* Het is een pittige, zeker niet makkelijke tante die de laatste tijd voornamelijk bokbuien had. Die bok-energie probeer ik nu langzaam te veranderen in positieve, bruikbare energie..

met de groetjes van sunny -die even de nieuwe pad moest showen-
is een leuk paardje...!