Gistere heb ik mijn 2e SGW wedstrijd gehad met Joery in Etten-Leur

Ik moest om 9 uur dressuren, om 10.22 springen en om 10.48 crossen! We vertrokken om kwart voor 8 richting Etten-Leur, het was voor ons maar een kwartiertje rijden dus om 8 uur daar en gaan betalen en rugnummers op gaan halen!
Dressuur ging veel meer ontspannen als chaam en wel lekker, uiteindelijk 184 punten! Redelijk!
Daarna gekeurd, hartslag van 48 en goedgekeurd! Snel op de trailer gezet en nog een keer in snelvaart de cross gelopen!!
Suzanne ging bij de picknickplaats staan om extra aan te moedigen!!
Springparcours ging lekker! Foutloos en heerlijk te rijden, hij is weer in form

Toen wat gaan stappen bij het losrijden voor de cross, daar 2x het stijltje gepakt, was erg zwaar.. En zag vanuit de bak aardig wat weigeringen op 1..
Nou toen dan de cross in! 1 ging goed, 2 ook! 3 was ik 1 beugel kwijt doordat hij naar links schoot maar toch nog recht aan kunnen rijden en goed erover heen! Verder naar 4, kom daar goed tempo aan door de doorgang, b goed en stopt op c.. Ik roep: Mag ik alternatief? (dacht misschien moet ik nog wel een keer de hele hindernis) Maar mocht alternatief, ging goed en weer verder! 5 goed, 6 en 7a/b goed, 8 bosuitsprong goed, 9 alternatief genomen ook goed! 10 (stijltje voor het water) Hij zag ineens het water en staat stil (heeel snel, lag op zen nek..) Opnieuw: springt gewoon! Goed door het water! Extra tempo voor de uitkijktoren, maar ook daar overviel het hem! Dus opnieuw en goed! Verder naar 12 (het huisje) helaas ook daar een stop (had men bocht wat ruimer moeten nemen, wat ik de 2e keer wel deed en sprong hij wel)! 13 ging ook goed en door de finish!
Uiteindelijk dus 4 weigeringen maar wél alles gesprongen

Goed gestapt, nagekeurd en weer goedgekeurd met een hartslag van 68! Daarna lekker afgespoten en nog drooggestapt en naar huis gebracht

Hier de foto's:
Losspringen

Galop

Hindernis 2

Hindernis 4

Hindernis 6

Waterbak

De foto's zijn gemaakt door Sisi op bokt, en ik wil haar daar nog heel erg voor bedanken

Bedankt voor het kijken