Deze week (net terug

Van de crosscountry heb ik enkele fotootjes van de donderdag. Ze zijn niet zo goed van kwaliteit maar het heeft toch een beeld van de prachtige omgeving.
Dit was trouwens de eerste keer dat we echte crosshindernissen sprongen voor ik en de 3 andere mensen met wie ik mee was. Dus we zijn best wel trots, want we hebben best ook wel hoge, brede en moeilijke sprongen gedaan

1.Draven. Het paardje waar ik beide keren de crosscountry mee heb gedaan, Bilbo.

2. Galopje, (Kapstok voeten

3. De dinsdag had Bilbo eerste gestopt hier. Deze keer sprong hij hem meteen. De sprong zelf was niet moeilijk, het was er na, twee galopsprongen verder zat je op de straat

4. Muur, de achterkant landde een beetje hoger dan de voorkant.

5. Beetje meer verlichte zit nemen.

6. Boomstam

7. Andere muur.

8. Struik. Hij heeft eerst wel eens gestopt.

9. De struik opnieuw van de andere kant. Deze keer het lagere stuk van de struik

10. Deze was de engste van allemaal. Als je de sprong aanreed, was de sprong precies plat met een lage landing. De sprong was dan nog eens breed ook

11. Moest ik wat vlotter in komen.

12. Bilbo

13. Jack, met hem ben ik 2 maal gaan wandelen. Jerry was verwonderd dat ik er graag mee reed want jack is een beetje ‘mad in the head’. Alleen heb ik er niet zoveel van gemerkt. Normaal ging alleen Jerry met hem gaan wandelen, er is anders toch niemand die Jack wil

14. Harry, hier heb ik niet mee gereden. Wij gaven hem de naam Snorremans, met als simpele reden dat hij een snor heeft

15. Clyde

16. Lily, Super koddig veulentje

Zo dat waren de foto’s

Berichtje zou leuk zijn

Groetjes, Helene.