ik vond het heel erg leuk, en voor de eerste keer ging het ook heel erg goed vond ik. de hindernissen staan op 70-80 cm, hoewel ik ze er op de foto's kleiner uit vind zien.
1e rondje op hindernis 7 een weigering, en de laatste hindernis heb ik niet gedaan, vorstin sprong er eerst op, met 2 voorbenen, en daarna sprong ze terug en toen heeft ze zich bezeerd aan haar achterbenen (ondanks de beschermers). Ik zag het pas bij de trailer weer, anders was ik niet verdergegaan. Ipv de laatste hindernis heb ik 12, het huisje nog een keer gepakt, omdat ik dat een leuke hindernis vond. Commentaar mag, graag zelfs, als het maar vriendelijk blijft. Oja en over mijn houding: ik rijd hier op mijn dressuurzadel!
hindernis 1:
hindernis 2: de strobalen
hindernis 3:
hindernis 4:manden
hindernis 5:
hindernis 6: mandenboog
hindernis 7: een schuin hek met een groene punt, 1e rondje weigering omdat ze eerst langs een fonteintje moest, die was eng, en daardoor was ze bij 7 afgeleid
da's schrikken! ineens een gezicht op de muur!
hindernis 8: steeple
hindernis 9: landhekje
tussendoor:
hindernis 10: wit hekje
hindernis 11: manden vanaf de andere kant
hindernis 12: een raar huisje, ik had gedacht dat ze daar wel wat zou tru.tten, maar ze deed hem zonder twijfelen!
hindernis 13: weer de strobalen
hindernis 14: een op-afsprongetje, waar Vorstin haar benen heeft opengehaald (die trouwens nu dik zijn

uitstappen (Vorstin heeft er geen zin meer in

en haar lieve koppie