Gallant @ les work!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Dniesjj_

Gallant @ les work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 21:54

Hallo, zondag les gehad, het ging voor mijn idee super! als je vergelijkt hoe het eerst ging Tong uitsteken we zijn er nog niet, maar we zitten op de goede weg!
cap eigen keuze Knipoog
genoeg gelult hier de foto's (niet op volgorde en geen van instappen):
1.Afbeelding
achterhand ZEEEERR slecht! (word aan gewerkt Bloos )
2.Afbeelding
achterhand er meer onder(heeft ie nog wel eens moeite meer en als ik dan niet oplet Bloos )
3.Afbeelding
mooie foto jammer dat ik net sta Boos!
4.Afbeelding
achterhand.. Boos!
5.Afbeelding
galopje, achterhand er wel onder maar is net een 'zweefmoment'.
instructrice er ook even op Knipoog
6.Afbeelding
7.Afbeelding
geen geld zoeken roos Tong uitsteken er ligt toch niets Vork (tog? Tong uitsteken )
vivara ook nog even erbij Haha!
8.Afbeelding
9.Afbeelding
ik ook nog even erop Haha! (hihi dat achterbeentje Tong uitsteken ) later liep ze wel nageeflijk Bloos
10.Afbeelding
Best for last Haha!
eigen commentaar: hakken meer uitdrukken en tenen naar binnen, handen verder voor het zadel en meer heffen.
waar ik wel trots op ben is mijn houding Bloos
xx gallant, rose en denise Lovers

commentaar is welkom , maar houd het rustig Knipoog
Laatst bijgewerkt door _Dniesjj_ op 27-03-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenka

Re: Gallant @ les work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:58

Ziet er niet slecht uit! De punten die je zelf al aangeeft ben ik het mee eens. Je houding mag er inderdaad wel wezen! Mooi paard heb je trouwens.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:59

WOOOOOW. Vief word weer dik zeg! Tjee Nagelbijten / Gniffelen

Ziet er goed uit hoor Denise, jullie gaan vooruit Ja
Punten zeg je zelf al dus euh, aan de slag? Haha!

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 22:26

Ziet er goed uit! Haha!
Maar is gallant nou zo groot of ben jij zo klein? Nagelbijten / Gniffelen

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 22:27

mencis schreef:
Ziet er goed uit! Haha!
Maar is gallant nou zo groot of ben jij zo klein? Nagelbijten / Gniffelen

uhh gallant is gewoon groot Tong uitsteken ong rond de 1.80 Scheve mond Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 22:56

Zo Denise.. dat gaat vooruit zeg!
Ik kom snel een keertje kijken als je les hebt bij Rose Lachen

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:21

leuke foto's hoor, en zo te horen weet je waar je aan moet werken, dus komt het vast wel goed!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:22

hoi hoi ik ben er ook weer eens.
heb het de laatste tijd erg druk gehad dus weinig tijd om wat te plaatsen gehad.
ik kan ff niet meer op watje rijden want hij zit links helemaal vast echt niet normaal dus rijd de eigenaar hem ff goed door. aankomende vrijdag heb ik wel weer les en ben beniuewd hoe dat gaat. in de les loopt ie altijd wel heel goed en braaf.
verder heb ik van de week nog wat foto's gemaakt, ze staan in mijnalbum, link staat onder mn berichten. de laatste 11foto's er staan ook wat bewerkte bij vanaf de foto met de oranje achtergrond. misschien dat ik vandaag nog wat foto's ga maken maar dat weet ik nog niet.
jullie zien ze dan wel weer verschijnen.
en verder rij ik Hyp dan maar als ik Watje niet kan rijden is ook leuk paardje van 18jaar maar loopt nog super.

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:40

Euhm, hyawatta, mag ik vragen wat jouw bericht toevoegd aan dit topic ?
Weet niet of je Denise kent en haar op de hoogte wilt brengen ofzo, maar Scheve mond

Enne denies en rose, ik kom binnenkort wel bij les kijken met camera Lachen

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:43

Ow leuke haf Lachen
Leuke foto,s .

capone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:53

hey..
leuke foto's.
volgens mij is die heel sterk..het ziet er na uit dat hij trekt en dat is een teken van voorwaarts rijden en zorgen dat je veel overgangen rijd en op het achterbeen zet.. Haha!
Veel succes nog ziet er al goed uit Knipoog

ik heb ookeven in je porfiel gespiekt Duivel ..en wow wat die die vooruitgegaan echt knap gedaan OK dan!

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 18:03

dank je Haha! en ja hij maakt zich heeeeel erg sterk, maar dat is meer in het begin, zodra hij toegeeft gaat het super Haha! maar als dan je batterij van je camera leeg is Scheve mond .. ? bedankt voor de leuke reacies Knipoog hij is namelijk bij mijn intructrise in de bak nogal kijkerig omdat dit pas de 2e x was dat ik les kreeg en dat hij daar uberhaupt was geweest.
capone: overgangen doe ik al heel veel en dat gaat super goed nu! en dat 8erbeen tsjaa Bloos ik moet beter opletten en er goed aan denken anders doet hij het niet! maar daar zijn we ook mee bezig dat hij dat vanzelf moet gaan doen Knipoog en dat gaat ook steeds beter Haha!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:08

Zoo wat een verbetering!
Volgens mij istie ook al weer wat aangekomen? Lachen
Gallant treft het met joua ls baasje, je doet het erg goed hoor Knipoog

En woow was is Viva al dik Bloos! nu maar hopen op een merrie Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:08

Ik vind jou er beter op zitten/rijden dan je instructrice Haha!

Wat een leuk paard trouwens! Moeilijk om zo'n reus lekker bij elkaar te rijden, maar het ziet er goed uit Ja

suzana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:12

Ik vind dat je supernetjes zit, en ben het barmat eens dat je er beter opzit dan je instructrice Knipoog

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:15

ziet er goed uit..! idd zoals je zelf al zegt,, zeer slecht achterbeen... maar dat is ook moment,,
verder een leuke combinatie..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:24

instructrice.. nog niet helemaal officieel maar toch he hihi!
Ik zit er wel beroerd op op sommige fotos, had ook best last van mijn rug en dan op zon hoog opgooiend paard, heel anders dan mijn (nu idd mega-dikke) haflinger!
Denise later op vief "zoooo ik kan doorzitten!" Haha Haha!

Verder vind ik het er zelf wel heel anders uitzien als in het echt, ik ben ook slecht in timen met fotos maken Bloos Ben blij dat ie zo hard vooruit gaan bij mij in de les, ben echt trots op jullie!

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 18:55

Schijnheilig ja klopt ze is eigenlijk meer een vriendin die mij helpt maargoed intructrice klinkt makkelijker Tong uitsteken Haha! en je moet wel je papieren gaan halen hoor rose!! je kan super lesgeven Haha! als je nagaat wat we in die 2 lessen al geleerd hebben Lachen Ja en jij leert er ook van Haha!, en jaa het is heel moeilijk gallant doorzitten, en ja als je dan net als roos last van je rug hebt, kruip je een beetje in elkaar maar het was meer om aan te voelen, vief zit zoveel ander!! en lekkerder eigelijk Bloos had nieteens door dat ik aan het doorzitten was haha ROFL en als ze voor zich kijkt gaat zer ook wel rechtop zitten maar ze moest veelsteveel op hem letten en op het aanvoelen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:32

Zo zeg! Dat ziet er al een heel stuk beter uit!
Ik ken de geschiedenis van dit paard wel, en ik kan zeggen, hij heeft het nu beter dan ooit te voren.
Wat wisseling van verzorging al niet kan doen voor een paard.
Hij is goed bij getrokken, terwijl de vorige "verzorger" van dit paard claimde dat er niets aan te doen was.
Soms lijkt het alsof je je schouders wat vast(er) houdt, maar verder ziet het er goed uit!
Goed bezig dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:37

foutje, dus ff verandert Lachen wou pm sturen maar perongeluk hier gezet, dus weggehaald Lachen

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 23:05

ja me schouders ghehe grappig dat je dat ziet Nagelbijten / Gniffelen die zaterdag van m afgekletterd nolke danke voor de hulp met de longeerzweep, wat iets anders uitpakte Vork ROFL dus had last van me rug, nek Knipoog grappig dat je dat ziet [***] Knipoog

amarinsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:54

Wow Haha! Gallant ziet er goed uit!
Hij is ook weer aardig in figuur! ga zo door!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:05

Ik ga je even een heel raar soort kritiek geven. Je ziet heus wel op de foto`s dat je je paard al heel erg netjes voor elkaar heb en toch geef je jezelf overdreven negatief commentaar zoals zo klagen over die achterhand. Dat is dus helemaal niet nodig en ook beetje nutteloos. dan vraag ik me af wat je wilt horen van je medebokkers: ah joh valt wel mee die achterhand?

Maar goed al met al loopt je paard dus heel erg netjes. Ik vind het een mooi paard en kritisch zijn is goed maar niet zo overdone.

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 14:18

Hedwig18 schreef:
Ik ga je even een heel raar soort kritiek geven. Je ziet heus wel op de foto`s dat je je paard al heel erg netjes voor elkaar heb en toch geef je jezelf overdreven negatief commentaar zoals zo klagen over die achterhand. Dat is dus helemaal niet nodig en ook beetje nutteloos. dan vraag ik me af wat je wilt horen van je medebokkers: ah joh valt wel mee die achterhand?

Maar goed al met al loopt je paard dus heel erg netjes. Ik vind het een mooi paard en kritisch zijn is goed maar niet zo overdone.

nee eigenlijk is het mijn eigen mening Clown en ik zzet het erbij zodat medebokkers weten dat ik dat zelf al wist en daar geen commentaar over hoeven te geven, beetje rare reactie Verward

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:42

Ik vind dat je paardje idd een prima achterhand heeft. Maar ik vind je houding niet zo heel netjes. Je mag je schouders iets meer naar achteren buigen.