Tiko en Myrthe aan het rijden Nog een erbij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 16:45

flair schreef:
Benen lang! Haha!

Verder ziet het er wel leuk uit hoor! Aan je houding mankeerd een hoop maar dat is met de juiste oefening wel op te lossen.


Ja ik weet het Frusty
Wist dat er veel niet klopte, maar dat het zo erg was Bloos
Was wel ff schrikken.

ff op een rijtje:
Handhouding klopt niet
Benen/hakken opgetrokken
Iets achterover hellen
Naar beneden kijken

Nog meer ???

Owja...wat vinden jullie van TIko houding. Is hij bijv. te lang in zijn hals?
Moet hij dieper?

Graag meningen!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 19:06

wat loopt ie netjes Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:22

THNX

Lieve Tiko.....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:23

Tiko was wel braaf he met rijden??!!! en vandaag liep die ook weer super tiekje gaat echt vooruit vindt ik!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:37

Haha wat leuk een toverpaard Haha!

Maarre hele mooie Tinker, en ook mooie foto's! En je houding stoort me niet hoor.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:59

Het is niet zo gek dat je telkens naar beneden kijkt, hij is ook wel erg leuk!
Je had toch geen last van zweetsokken, he! Knipoog

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 16:10

ja hij is echt heel gaaf!!!!als ik ooit ga kiezen dan ga ikook na deze pony die ik nu heb een tinker kopen die vind ik echt zo gaaf!!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:42

Citaat:
ff op een rijtje:
Handhouding klopt niet
Benen/hakken opgetrokken
Iets achterover hellen
Naar beneden kijken

Nog meer ???

Owja...wat vinden jullie van TIko houding. Is hij bijv. te lang in zijn hals?
Moet hij dieper?


Leuke foto's!
Het gene wat mij hier meteen opviel was hoe erg je je hakken omhoog drukt (dat kan misschien liggen aan je sokken? Foto met schoenen ziet er wel weer aardig uit) Imo mag je je beugels wel wat langer (zie schoenen foto) en dan moet je jezelf zo lang mogelijk proberen te maken. Hak optrekken kan op meerdere dingen duiden: Tiko is niet voorwaarts genoeg en jij 'knijpt' daarom constant bijvoorbeeld.. ik weet niet of dat bij jou het geval is maar dan moet je even been geven en meteen je benen lang drukken. Verder moet je proberen om naar voren te kijken... zodra je naar beneden kijkt gaat je hoofd naar voren, en je hoofd is een relatief zwaar gedeelte van je lijf; wat als gevolg geeft dat je krim gaat zitten. Hoofd op je romp dus en naar voren kijken!
Handen moet je wat meer omhoog houden en kantelen; nu zie ik een beetje 'pianohandjes'. De duim moet het hoogste punt zijn; je moet je handen zo houden alsof je een mok vast hebt.
Ik vind Tiko best aardig lopen hoor, en je houding is echt niet zó erg maar hij kan gewoon erg verbeterd worden. Begin maar eens met jezelf lang te maken. Desnoods zonder beugels. Succes ermee! Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:49

He laura!
Bedankt Haha!

Ik hem mezelf, sinds nog niet eens zo heel lang, echt aangeleerd naar beneden te kijken, heel stom, ik weet het, maar als ik nu voortuitkijk, zit ik dus, zoals jij zegt anders, en Tiko reageert daar nu nog op, door minder lekker te lopen, wat ik hem dus zelf heb aangelerd. Wordt nog hard oefenen Haha!

Die handen daar ben ik ech van geschrokken, ik wist dat er veel mankeerde maardat ik met zulke piano handjes reed heb ik echt niet doorgehad.....

Verder, ik drijf veel met mijn hakken, vooral omdat ik voor de foto steeds iets meer impuls wilde (op sommige fotos dan Haha!) waardoor ik misschiem m\net mijn hakken dreef. Kan opok best zijn dat ik wel de hele tijd zit te knijpen, voor mijn gevoelniet, maarja...voor mijn gevoel had ik mijn handen ook redelijk rechtop........

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Compri, Googlebot en 47 bezoekers