Mijn modelpaardenverzameling.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 19:30

Ik had een zwarte, met de naam Iltschi (de zwarte hengst van Winnetou) Ik had drie modellen van Gabriel, een zwarte (Bandit) een witte (Silver) en een bruin-bonte (Scout) uit de serie van de Lone Ranger. Scout heb ik geruild, maar de anderen heb ik nog steeds. Ze zijn nog steeds deel van mijn verzameling.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:45

Ik heb er een stuk of 20 in verschillende maten. Allemaal van Breyer. Ben nu even gestopt met sparen, omdat mijnhuis te klein wordt. Als ik een ander huis heb, komen er zeker nog meer bij.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 20:37

Van al die paardjes bij elkaar kun je zo een echt paard kopen! Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 21:21

Jessica schreef:
Van al die paardjes bij elkaar kun je zo een echt paard kopen! Lachen


Kopen wel, maar onderhouden niet. Een paard kopen is het probleem niet, de maandelijkse kosten wel....
En deze eten niet, schijten niet, hoeven niet naar de smid, de dierenarts word er niet rijk van, en als je er een maand geen zin in hebt laat je ze lekker staan...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:58

Cassidy schreef:
O, dat deed ik vroeger ook hoor. De paarden waar ik mee speelde heb ik nog steeds. En inderdaad: barbies erbij. Dus jullie zijn niet de enigen die zich vroeger zo misdragen hebben...

De mijne staan nog bij mijn moeder! Heel af en toe worden ze eens uit het koffer getrokken voor de kleinkinders (niet van mij, overigens), en komen ook alle zelfgemaakte zadeltjes en hoofdstelletjes weer boven. Tjee, wat heb ik zitten priegelen! Ik heb één van mijn Barbiepaarden opnieuw geverfd, omdat hij zo versleet. Gitzwart met een kolletje. Hij was nog nat van de verf, toen iemand er langs reed met zijn auto. Nu is hij dus gitzwart zwart-met-pikkels Haha! . En hij had al een zelfgemaakte staart van echt paardenhaar Haha! .

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:03

Ik kwam deze tegen:
Afbeelding
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is het geen Breyer Verward Ik vond de vormgeving wel mooi, en natuurlijk de kleur. wat hem pas echt natuurgetrouw zou maken zijn natuurlijk zijn oren Knipoog (is op de foto niet echt te zien)!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 21:37

hartstikke leuk, joh! Ik was vroeger ook zo'n paardjesverzamelaar, heb je ze ook van het merk Breyer? Daar heb ik er een aantal van. Die zijn echt heel mooi.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 22:14

zooow wat ontzettend veel!!! maruhh jah als verzamelaar snap ik het wel, maar zoveel hoef ik er nou echt niet op mijn kleien kamertje haha Tong uitsteken

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 18:10

Mac schreef:
Ik kwam deze tegen:
Afbeelding
wat hem pas echt natuurgetrouw zou maken zijn natuurlijk zijn oren Knipoog

Wat dacht je van de kleur?
die is veel te glossie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 15:31

Volgens mij is het een Gunner als repaint. Maar niet de originele Special Run hoor!