Wat we toen tegen kwamen!

Overigens, toen we later informeerden naar de kosten van een ritje door de stad: ong. €50,= voor een half uurtje érg duur dus, dus maar niet gedaan, ik weet immers ook wel hoe het voelt om in een wagentje te zitten

Ik wil jullie de gemaakte foto's dan ook niet onthouden:
De hele aanspanning: en ja, die 'rus' met al dat bont, dat was de koetsier, compleet mét snor!

Paard stond erbij alsof al die aandacht hem niets kon schelen. Zag er trouwens fantastisch verzorgd uit; goede hoefjes, mooi glanzende vacht...
Mijn moeder en broertje wilden natuurlijk ook even met het paard op de foto.

Nog een aaifoto... mijn moeder houdt mijn broertje nauwlettend in de gaten; ze is nu eenmaal niet zo'n paardenmens

Bovenstel v/d koets en kap, helemaal met bont bekleed; zal wel lekker warm en zacht zitten!

Achterkant van de koets; allerlei embleempjes, vlaggetjes en stickers van landen waar deze man al was geweest:
Rus op de bok!
natuurlijk zijn er altijd mensen die het beeld voor de foto verstoren

Moeders kreeg in de gaten dat het paardje écht niets deed, dus mocht mijn broertje ook eventjes alleen op de foto met het paard

Tenslotte nog even een close-upje van koetsier op zijn heerlijke 'bok'. Wat zal die vent lekker zacht en warm zitten