voor degene die phoenix wilde zien + 2 extra foto'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 16:32

Ik vind dit zo onwijs erg voor je. je moet zo'n goede band hebben gehad met Phoenix en het is gewoon niet eerlijk dat hij er nu niet meer is! telkens als ik hier een stukje over lees in dit topic vind ik het weer een vreselijk zielig verhaal.

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 16:59

Ik krijg er helemaal kippenvel van....

Zo te lezen had je een hele goede band met je paardje en als dat dan weg valt dat is vreselijk..Ik weet de reden niet, dus ik zou graag het verhaal willen horen..
Ik wens je heel veel sterkte meid..

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 17:11

ohh wat zielig voor je...
Echt klote dat zoiets kan gebeuren.
Sterkte dat alles nou weer naar bovenkomt...

Je kan me altijd pb-en

xx Linnie

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 11:20

weet je wat bij mij het meest doet? jullie lieve reacties. jullie kunnen zoveel moois zeggen over een paardje wat jullie niet kennen door alleen naar de foto's te kijken en mijn verhaal te lezen. ik kan jullie gewoon weg niet bedanken, dat ik na bijna 2 jaar nog zoveel steun kan krijgen.
ik ben behoorlijk in me zelf laat zelden iets weten over hoe ik me voel. Alleen mijn vried heeft me zien huilen, maar nu ook niet meer. ik vind het echt top en het doet me heelveel.
ik zal nooit mijn gevoelens voor phoenix in woorden kunnen uitdrukken of de band die wij hadden.
zoiets speciaals heb ik nog nooit gevoeld.
echt ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken, want dankzij jullie kan ik nu weer een stuk je verwerken en phoenix misschien wel laten gaan naar de regenboog brug zoals iemand mij een pbtje stuurde
thanx iedereen.