Had al foto's geplaatst bij 'in the picture' maar dat waren vooral foto's van mn eigen hafje die pas 2 is, en dus geen werk hoeft te verrichten

hier nog even de foto's van mn stalgenootjes (en mijzelf) op hun prachtige friezen.
Is misschien niet zo handig dat het om meerder mensen gaat en 2 paardjes, maar ach..ik wil de foto's gewoon graag met jullie delen

Danielle (Amable op bokt) op haar Jauke> bezig met obstakels. Jauke keek zoals verwacht niet op of om

nog even óp het grote enge zeil:

camera uit de handen van de fotograaf gerukt

Spaanse pas met 't baasje:

Danielle en Jauke even gewoon rijden ( het gaat er steeds beter uitzien en voelt ook steeds beter aan nav de lessen die ze volgen):

ik mocht - voor de eerste keer- even rondhobbelen op super fries 'Veerle' (van Robijntjuh hier op bokt).
Mijn houding is slecht..moet op mn kont gaan zitten, hakken uitdrukken en over mn handen heb ik t niet eens..maar wel een super paardje om te rijden haha:

en ter vergelijking: Robijntjuh zelf op haar Veerle (heel verschil he haha)

en dan nog het harde werken van mij met mn peutertje; samen voetballen

hoop dat jullie de foto's ook leuk vinden!
Tips zijn welkom, maar houd er aub wel rekening dat ik de foto's geplaatst heb en er maar wat foto's uitgezocht heb en niet de ruiters zelf. Bij Amable en Jauke bijvoorbeeld zijn het moment opnames waarbij ze lang niet op hun voordeligst staan..ik wilde ze echter toch graag laten zien.
(sorry Daan als je ze niet mooi vind)