tinker Katingka op de keuring: 1ste premie + ster!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

tinker Katingka op de keuring: 1ste premie + ster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 20:29

hier zien jullie Katingka het paardje van Danielle:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mooie meid he?? een welverdiende 1ste premie!!!
daantje nogmaals gefeliciteerd!!!

.....


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:34

Hee gave tinker man....

Echt een mooi beestje. Eerst vond ik bonte paarden echt helemaal geweldig. Tegenwoordig, vind ik dat de vlekken al heel snel lelijk verdeeld zijn. Maar dat is ook maar een mening.

bij deze vind ik de vlekken echt heeeeeeeeeeel erg mooi verdeeld. En vind het ook wel leuk dat het echt maar twee kleuren zijn. Wat ik me wel af vraag hoe sommige die witte paardjes nou zo wit houden....

groetjes

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 05:01

heee mijn paardje Lovers

Kan wel zien dat ze niet zo weg was van de voorbrengers he, helemaal gespannen... zielig! Haha!
Ik ben nog steeds heel erg blij met haar premie! echt super! Kan het nog steeds niet helemaal geloven.

groetjes Danielle.

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 07:07

We hebben naast jullie gestaan, (met het veulen wat reserve-kampioen werd), nou zeker wel verdiend, wat een mooie tinker!!!!!! van harte gefeliciteerd!!! Wij zijn ook nog steeds in onze nopjes met onze behaalde prijzen... wat een leuke dag was dat toch!

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 10:23

Dankjewel Mobick!!
Jullie ook van harte gefeliciteerd, jullie hebben ook een enorm mooi veulen zeg! wat een leuk hoofdje zit daar op!

Er hing een super sfeer daar, echt heel gezellig! Was, zoals al gezegd is, een hele leuke dag!

groetjes Danielle

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:12

Danielle gefeliciteerd met het behalen van de eerste premie en de ster, dik verdient Katingka is een mooie tinker.
De laatste ronde was zeer spannend, je zou wel erg zenuwachtig zijn geweest op dat moment.

Mon-nikky

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:41

Dankjewel Mon!!

De laatste ronde was inderdaad heel spannend, maar ik was al zo blij met de eerste premie en dat ze ster is geworden, dat ik eigenlijk meer in een soort van droom rond wandelde. Ik had het nooit durven hopen!

groetjes Danielle

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

Romany

Berichten: 37
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:49

Danielle, ook de felicitatie's vanuit Rotterdam, wat geweldig he een 1e premie je mag zeker trots zijn op je tinkertje! Maar trots dat was je al, je hebt gewoon een super tinkertje. Veel geluk !

Leven en laten leven !!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 08:48

Een vrouw die op onze manege staat heeft met haar tinker ook de 1e premie gehaald en is in het totaal 4e geworden. Dat was een hele forse merrie van zeker 1.60m, genaamd Kayleigh misschien heb je die gezien.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 11:34

mooi beessie Lovers Gefeliciteerd Haha!:D en jah gefeliciteerd vanuit rotterdam Haha!:D

Jewel... :+:

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 17:18

Lisette schreef:
Een vrouw die op onze manege staat heeft met haar tinker ook de 1e premie gehaald en is in het totaal 4e geworden. Dat was een hele forse merrie van zeker 1.60m, genaamd Kayleigh misschien heb je die gezien.


oh kan goed dat ik die heb gezien, maar die staat toch in eersel??
want een kennis van ons staat daar en die heeft me daar wel eens een kayleigh laten zien.

.....

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 18:55

Gefeliciteerd! Ze heeft het wel verdiend! Echt een gave tinker Lachen

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 07:31

SuperQuinta"]
[quote="Lisette schreef:
Een vrouw die op onze manege staat heeft met haar tinker ook de 1e premie gehaald en is in het totaal 4e geworden. Dat was een hele forse merrie van zeker 1.60m, genaamd Kayleigh misschien heb je die gezien.


oh kan goed dat ik die heb gezien, maar die staat toch in eersel??
want een kennis van ons staat daar en die heeft me daar wel eens een kayleigh laten zien.
[/quote]

Ja klopt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 23 bezoekers