Spelen met Isolda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Spelen met Isolda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 19:14

Vanmiddag heb ik even gespeeld met Isolda. Of zij het zo leuk vond weet ik niet, maar ik wel in ieder geval Haha!
Isolda leert "blijf". Erg moeilijk, vooral als het vrouwtje achter je langs loopt:

He, waar ga je nou heen? Mag ik niet mee?
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/Jantina%27s%20paarden/incoming/d(2).jpg[/img]

Zeg jij gek met dat fototoestel, snap jij dat nou?? Waarom moet ik hier nou blijven, daaaaar staat het lekkere gras Verward
Afbeelding

Jantina, kom je nu alweer bijna terug, ik ben zo alleen. Zie je niet hoe lief ik probeer te kijken. Ik lust wel iets lekkers!
Afbeelding

Daarnaast probeerden we nog een poging tot een soortemet buiginkje. Ik had geen lekkers bij me en dan wordt de buiging toch een stuk minder mooi, haar voorbeen had meer naar voren gemoeten. Maar ja, Madame de Queen van Ameland was dat toch echt te veel Haha!
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/Jantina%27s%20paarden/incoming/c(2).jpg[/img]

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:17

leuke foto's! en leuke bijschriften!
Staat echt zo heel onnozel te kijken!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:18

Whahaha zo'n onnozel hoofd erbij! Haha!
Je ziet ze gewoon denken: "wat nouuuuuuuu weer Verward "
Ze ziet er goed uit trouwens, aan de binnenkant van de achterbenen zie je eigenlijk niks meer he? Geen witte haartjes of wat dan ook!

Gister heb ik even met Pliva gespeeld, ze wilde onder het draad door gras knabbelen maar kon er net niet bij. Dus ik voor haar plukken, en dan stond ze er ongeduldig bij met een 'huhuhuhuhhhhh' Lovers
En dan fluisterde ik: 'pliefje ga es mee' en dan rende ze met me mee langs het draad met ondertussen 'huhuhuhuhhhh' wat vrij vertaald denk ik neerkwam op 'jaaa leuk maar pluk nou weer eens wat gras voor me' *LOL*

[nieuw]Ik zit nog eens te kijken...en moet best wel lachen om je Jantina. Je kijkt onwijs geconcentreerd!! (bijna boos *LOL* )
Het contrast tussen jouw serieuze gezicht en Isolda's onnozele hoofd maakt het ontzettend grappig Haha! *sorry*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 19:24

Jaa het is heel mooi geworden. Ik denk dat als je het niet weet dat er een litteken zit, je het niet zal zien.
Als je het wel weet, zie je wat streepjes lopen in een hele lichte kleur vos, net niet wit.
Benik erg blij mee!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:31

Ik wilde het net zeggen, die donkere kras linksachter, bovenaan het wit, beschadiging of lichtinval?

Anyway, leuk paardje, leuke vos! En inderdaad, je moet zelf nog wat serieuzer kijken Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:39

Ze ziet er goed uit Jantina! Wat fijn dat het weer zo goed met haar gaat na dat verschrikkelijke ongeluk!

Je bent alweer begonnen met stapwerk las ik. Dat gaat de goede kant op!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:22

haha wat is ze al braaf zeg! wauw kun jij mooi de volgende keer alle draadjes open maken haha kan ik blijven zitten! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 19:05

*LOL* Dat is alleen mogelijk als ze al een volle buik heeft en dan ook alleen op de heenweg. Terug wordt anders lopen ben ik bang Haha!

Ik moet gewoon nog even veeeeel oefenen met haar Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:14

Wat een onzozel ding is het toch ook haha, geweldig! leuk is dat, spelen met je paard.