Kimdepim was mee, en heeft me gefilmt!

10 maart hebben we de Nederlandse Kampioenschappen, en 24 maart hebben we ons M1 Debuut!
Filmpje!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6723&hl=nl
En uitstappen met de groom Kim

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Born2BCrazy schreef:Mooi paard zeg!
Maar um..weet niet of het aan mij ligt, maar vind je nogal onrustig zitten, ook qua benen..
Verder is je houding wel heel mooi, maar lijkt alsof je er iets meer "op" als "in" zit..
Kan ook aan het filmpje liggen natuurlijk!![]()
Veel succes @NK!
PolosportJ schreef:Ik zou ook wat meer impuls willen zien, zowel inde draf als de galop. Heel veel succes!
jenga_8 schreef:hey Hilde! Leuk gemonteerd!
Ik vraag me af of je wellens commentaar krijgt over je galop. Je paard heeft een korte sprong.
Mijn paard heeft ook een vrij korte galop. Ik zit nu in M1, en moet mijn galop nu ruimer zien te krijgen.
Draf is wel mooi zweverig!
Leuke combi!
Nimmedor schreef:Ik vind dat het paard in galop zijn pas iets meer af moet maken, hij galopeert idd met een erg korte sprong. Dat moet iets meer van achteruit. Maar ik heb het idee dat het een vrij heet paard is.
Verder voetjes stilhouden met doorzittenanders krijg je van die edward gal prikvoetjes
Born2BCrazy schreef:Mooi paard zeg!
Maar um..weet niet of het aan mij ligt, maar vind je nogal onrustig zitten, ook qua benen..
Verder is je houding wel heel mooi, maar lijkt alsof je er iets meer "op" als "in" zit..
Kan ook aan het filmpje liggen natuurlijk!![]()
Veel succes @NK!
k_roosje_k schreef:leuk paardje hoor,maar op die 3e foto lijkt het alsof je je been heel erg naar achteren legt,maar erder leuk hoor
hopkefamke schreef:Ziet er goed uit!!
Leuk paard![]()
Gaat vast wel goedkomen in de M1
P.s Wat voor liedje is dat ook alweer bij dat filmpje?
El_Beauty schreef:Ik vind het inderdaad ook een beetje van jou kant er onrustig uit zien je beweegt teveel je handen en benen, af en toe val je ook iets naar achteren.. en in de galop mag je je paard wel iets meer voorwaarts laten gaan het ziet er nog een beetje opgekropt uit..