Met mijn paardje naar Texel geweest!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:42

Dat lijkt me echt geweldig! Lekker met je paardjes naar het strand Lachen Dan zal ik die van mij wel eerst "bomvast" moeten maken natuurlijk Haha!. Mooie foto's geworden. Vooral die in het water is echt super!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:43

haha grappig, ik had eigenlijk alleen zn bles nog maar gezien en ik had al zoiets van hee das een hamlet Haha!
wij hebben er ook een op stal gehad en die had ook zo'n witte kop Knipoog en hele hoge witte benen Misselijk (houd ik niet zo van maar ach...)
wel appart vind ik.
wat voor karakter heeft ie eigenlijk?
die hengst die bij ons stond, was een beetje een eikel.
een echte hengst, vooral met rijden, maar in de omgang superbraaf.
op de hengstenkeuring hebben ze hem vervroegd eruit gehaald omdat ie zo de boel op stelten zette....
een poos later, toen ie bij ons op stal stond, kwamen ze hem chippen.
wel grappig, die man die chipte, kende de hengst van de hengstenkeuringen.
toen kwam ik dus aanlopen met een mak lammetje achter me aan gesjokt Haha! Orm dus(de hengst). Schijnheilig
die man zn mond viel open van verbazing:"Is dat Orm???" Verward
eh ja zeg ik, en toen kwamen zijn verhalen Scheve mond
wel grappig Knipoog
ben wel beniewd wat voor karakter de jouwe heeft Knipoog
ik zal eens kijken of ik een foto heb van die hengst...
yep gevonden:Afbeelding dit is Orm, ook een Hamlet.
toedeledoki
gillian

Hamlet
Berichten: 38
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 13:01

He Gilian,
Mijn paardje is dus absoluut geen klootzakje. Hij vraagt juist heel veel aandacht, en is heel erg op mensen gericht. Hij komt altijd naar me toe lopen als ik hem uit de wei haal.Verder kan ik uren bij hem in de stal zitten en dan wil hij continu geknuffeld worden. Met rijden wil hij echt voor je werken, en zal niet snel in protest gaan, alleen als hij iets niet begrijpt of durft. Hij is dus echt een goedzak. Een heel fijn karakter!!!
Gr. Rosa

Hamlet
Berichten: 38
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 13:03

He Gilian,
Mijn paardje is dus absoluut geen klootzakje. Hij vraagt juist heel veel aandacht, en is heel erg op mensen gericht. Hij komt altijd naar me toe lopen als ik hem uit de wei haal.Verder kan ik uren bij hem in de stal zitten en dan wil hij continu geknuffeld worden. Met rijden wil hij echt voor je werken, en zal niet snel in protest gaan, alleen als hij iets niet begrijpt of durft. Hij is dus echt een goedzak. Een heel fijn karakter!!!
Gr. Rosa