Een paar van mijn favourietjes....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Een paar van mijn favourietjes....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:16

Ik verveel me dus ik dacht, laat ik eens wat van mijn favourite manege ponytjes zien.....

Toen ik begon met rijden, begon ik op Rakker. Klein vosje. super liefbeestje, Later ging ik op Odisse rijden, en toen naar een half jaar, werd Melvin mijn favourite. Maar helaas die werd verkocht. Toen was ik naar Rakkertje gegaan. Echt een poepie, die kon echt goed troosten. Rakker is nu ook al een hele tijd van de manege af, hij was ook al best oud. Maar het was echt een goed beginners ponytje...

Afbeelding

Nou toen kwam dus odisse, maar die kun je bekijken bij de topic odisse van Janneke.....

Toen kwam het volgende lieve ponytje.... Kazan..... nu rijdt ik daar nog heeeeeeeeeeel soms op. ik heb daar bijna 2 jaar op gereden, en elke keer als ik er weer op zit, voelt het heel erg vertrouwd aan.

Afbeelding

Ik had op de bovenstaande foto mijn hand gekneusd, en mocht van min ouders niet gaan rijden. Ik ben wel naar de manege gegaan, en toch maar fftjes een paar minuutjes op Kazannie geklommen Lips are sealed

Afbeelding

Na vele jaren op Kazan, kwam daar dan.... Daisy. Daisy was ook een lief beestje. Alleen kon ik er voor geen meter oprijden LOL.... maar Daisy is een jaar geleden ook verkocht.....

Afbeelding

En toen Daisy ook verkocht was, heb ik een hele tijd niet echt een favourite gehad.... Dus toen heb ik heel veel weer op Kazan, maar ook op Kalinka en Passim gereden.....

Kalinka:
Afbeelding

en Passim:
Afbeelding

Kalinka is trouwens de moeder van Passim. En trouwens ook de moeder van Happy Day, die jullie waarschijnlijk ook al wel een paar keer voorbij hebben zien komen......

En toen kwam daar dan Dundee......
Dat heb ik heeeeeeel eventjes een hele leuke pony gevonden. Ik en een ander meisje (Tanja) moesten Dundee ophalen bij haar vorige eigenaar. Ik vond het best zielig. De vorige eigenaar moest echt heel erg huilen. Snap ik ook wel. Toen hebben we haar met zijn tween naar huis gereden. eentje liep er naast en de ander erop. Dundee was heel bang van auto's en was buiten echt de leukste niet. Twee weken later was ik de eerste die Dundee mee mocht nemen op een buiten rit. Was best spannend. Paar keer er bijna afgevallen. En ze was echt heel druk bezig. Maar ik ben blijven zitten....... dundee staat er nu nog steeds. Intussen is ze veel rustiger geworden. Misschien ga ik er nog wel een keertje op rijden........

Afbeelding

En toen eindelijk kwamen daar dan Britney en Tina. Britney werd mijn favouriet paardje, en Tina werd de favouriet van fleury... ook hier op bokt....

Afbeelding

En nog maals dan Britney maar.....
Afbeelding

Dat waren mijn favouriete ponies...

Nog een paar manege schatjes......

Adriaantje
Afbeelding

en zijn vriendje Bassy..... van passende halsters hebben ze bij ons op de manege waarschijnlijk nog nooit van gehoord....
Afbeelding

Dit is Fargo. Ik heb nooit op hem gereden, maar hij is echt een kei stoer paardje..... meestal een hoog opgeheven hoofdje, voetjes mooi optillen. Hij straalt altijd echte trots uit....
Afbeelding

En dan nog Fury... die is intussen ook verkocht, maar dat was ook een heel leuk ponytje.....
Afbeelding

En als laatste dan maar Flame, ik heb niet echt iets speciaals met deze pony gehad, maar ik vind het gewoon een leuke foto....
Afbeelding

En leuke ponytjes of niet?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:57

ja zijn wel leuke ponytjes

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:09

Jaja, dit zijn dus een paar manegepony's. OP allemaal behalve adriaan en bassie heb ik ook gereden. Op sommige foto's sta ik ook maar kijk alsjeblieft niet naar mij!! ik sta er heel erg op!

5 van deze 13 pony's zijn er niet meer, die zijn verkocht. Dat is wel jammer. Maar als ze niet verkocht waren, zou tina en britney er niet zijn.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:23

die adriaantje en bassie zijn super. Verder ook leuke ponys hoor, maar die ukkies hebben gewoon wat!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:38

leuke beessies Haha!:D britney is supermooi zeg

Jewel... :+:

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 22:28

Sheerza schreef:
:D:D britney is supermooi zeg


Het is ook een super lief beestje. Allen gisteren gingen we in de bossen rijden. En ik wilde haar heel graag aan de teugel rijden. Maar daar ging ze een beetje tegen "vechten" door haar hoofd naar links te steken, en met haar lijf naar rechts te zwengelen. Dus teon heb ik haar hoofd naar rechts proberen te halen, en met mijn rechter been haar lijf naar links te drijven. En dan ook nog ondertussen haar aan de teugel vragen, was best een gedoe. 1 keertje ging het dan ook fout. Ze ging niet ver genoeg naar links, en tja toen stond daar dus een boom....

KABOOM!!!!

Nu is doet mijn knie dus nog steeds pijn. Echt niet lache.... Jannelien, ook sinds gister hier op bokt reed achter mij, en moest kei hard lachen. Maar ik vond er niet veel lachen aan. Ik heb toch doorgezet, anders wist Britney meteen wat ze moest doen om eronder uit te komen. Uiteindelijk ben ik haar de baas geworden, en liep ze netjes aan de teugel. ehalve in galop, al was dat ook bijna gelukt. Dat is misschien ook nog wel iets te moeilijk in een harde galop door de bossen, wie weet volgende keer???

Maar mijn knietje doet nog wel heel erg pijn Boos!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 46 bezoekers