Lavita en ik voor het eerst op HAW

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Lavita en ik voor het eerst op HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 20:27

Vandaag de eerste keer dat ik hier foto's plaats op HAW. (Durfte nooit zo goed daar ik niet de lichtst ben.)
Gister voor het eerst sinds een half jaar weer op mijn Gelderse merrie gereden die behoorlijk ziek is geweest. Ze was ontzettend fris en was niet echt ontspannen te rijden. vandaar ook de slof. Als ze gaat dan gaat ze namelijk ook echt.... Clown
Weet dat ik ontzettend naar voren zit. Heb meerdere hernia's en een whiplash waardoor ik bijna niet pijnloos rechtop kan zitten. Dus zak zo weer naar voren.
Cap is eigen keus. Adviseer zelf altijd een cap maar ja.... je weet hoe dat gaat. Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dank je wel voor het kijken.

Armani88

Re: Lavita en ik voor het eerst op HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:29

mooi paardje hoor !!
alleen wat meer op je handen letten

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:30

ziet er heel leuk uit!! Lachen
wat een leuk paard!!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:31

woow wat een mooi paard heb je zeg !!!

voor de rest met het rijden wat op je handen letten , en proberen rechtop te zitten (je zit op zomige fotos wat naar voren )

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:33

Het ziet er zeker netjes uit voor de eerste keer na een half jaar Ja
Wel jammer dat je je tenen naar buiten draait, vraag me ook af waarom je sporen om hebt omdat je deze nu veel sneller tegen je paard zet dan wanneer je je tenen netjes naar voren hebt.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:34

wat een heerlijk paard! het beeld ziet er netjes uit Lachen af en toe wat piano handjes, en je zit wat naar voor maar daar geef je je redens voor!
ik ben niet zo voor hulpteugels maar jij gebruikt hem super Lachen
ga zo door Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:35

XxSultanxX schreef:

voor de rest met het rijden wat op je handen letten , en proberen rechtop te zitten (je zit op zomige fotos wat naar voren )

Citaat:
Weet dat ik ontzettend naar voren zit. Heb meerdere hernia's en een whiplash waardoor ik bijna niet pijnloos rechtop kan zitten. Dus zak zo weer naar voren.

Lezen is ook een vak appart Knipoog

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:36

sronnie schreef:
XxSultanxX schreef:

Citaat:

Lezen is ook een vak appart Knipoog

how sorry Bloos had inderdaad het bovenste stukje niet gelezen Tong uitsteken

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:36

Ziet er op zich goed uit, toch vind ik het jammer van de slof. En door zo naar voren te zitten, valt ze ook erg op de voorhand.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:37

Leuk dat je eindelijk weer kan rijden. En als mensen hier gaan lopen zeiken over gewicht dan hoeft heel Bokt voor mij niet meer, ik vindt dat zo triest!

Ga zo door hoor, geeft een net beeld zo!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 20:37

sronnie schreef:
Het ziet er zeker netjes uit voor de eerste keer na een half jaar Ja
Wel jammer dat je je tenen naar buiten draait, vraag me ook af waarom je sporen om hebt omdat je deze nu veel sneller tegen je paard zet dan wanneer je je tenen netjes naar voren hebt.

Dank je wel. Ik rijd met sporen daar ik totaal geen kracht in mijn benen heb. Heb jaren geleden een ongeluk gehad en door de hernia's heb ik heel weinig controlle over mijn benen en nagenoeg geen kracht. Als ik zonder sporen ga rijden dan kan ik haast niks. Maar heb maar hele stompe hoor. Heb me tenen naar buiten daar ik steeds been moest blijven geven omdat ze anders steeds op de plaats begon te hupsen en te bokken... Koe

Xx Sultan xX: Boven aan de foto's stond de reden dat ik zo naar voren zit. Knipoog

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:46

vind het er netjes uitzien en een mooi paardje heb je onder je..
Knap dat je toch deze foto's hebt geplaatst, het is eigenlijk jammer dat zoveel mensen eerst nog twijfelen vanwege sommige reacties die je hier wel eens leest.. Iedereen is trots op zijn/ haar paard en tuurlijk weet je dat er commentaar gegeven wordt maar in sommige gevallen worden er niet zulke lieve berichtjes geplaatst ( soms ook wel terecht hoor zeg ik eerlijk )
Maar verder vind ik het er goed uitzien zeker wat je allemaal achter de rug hebt, fijn dat je nog steeds kunt rijden !

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:49

vind het er super leuk uitzien.!
dat zwarte vlekje op z'n kontje is dat zijn kleur?? of gewoon een plekje Tong uitsteken hihi ben wel beneiuwd naar hahahaha

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:54

leuke combi...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:06

Leuk dat je dan toch eens foto's plaatst. Je paard is vrij lang he? Maar loopt wel erg krachtig! Ze is een tijdje ziek geweest dus ze loopt al netjes. Naarmate ze weer goed onder het zadel is kun je dr wat meer compacter rijden. Let op je tenen en je handen. Verder is je slof gebruik keurig Lachen

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:09

Mooi paardje , ziet er wel netjes uit .
Alleen jammer van de slof .

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:18

Nou meis, als je al zoveel medische sjit achter de rug hebt, kan ik niets anders doen dan alleen maar respect voor je hebben hoor. Keurig! Je bent een doorzetter en uit de foto's straalt gewoon naar voren dat jullie er allebei ontzettend veel plezier en lol in hebben en zeg nou zelf...dat is toch het allerbelangrijkste?!

(Wat een kastéél van een paard heb je trouwens zeg!)

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:22

Mooi en leuk paard.Commentaar is al gegeven.Vind het er gelet op alles erg netjes uitzien en vooral vaker foto's plaatsen!

Sanne_Relax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:25

Leuk paard! ik hou alleen niet zo van die hele rechte manen, maar dat is mijn mening. anyway ik vind dat je der leuk rijd, aangezien je rug enzo! echt super.
en dat gezeur over die slof, je gebruikt hem netjes. hij heeft nauwelijks contact! nog veel succes!!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:26

Wat een dier zeg, wouw, ik hou wel van dat blonde! Ze oogt erg chique, vooral op zulke mooie foto's. Ik val ook erg voor over, doordat mijn rug "krom" is gegroeid in de loop der jaren. Maar ik vind dat je er netjes opzit. Ook zie ik eigenlijk geen één plaatje waar je je tenen zodanig naar buiten draait dat je je paard kan hinderen met de sporen. Vind het een fijn beeld geven, en waarom heb je de slof eigenlijk? Want ik zie hem op geen enkele foto in actie? Of gewoon "Voor-het-geval-dat" ?

Noujah, het ziet er top uit! En al helemaal na een half jaar.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:28

Nikki_jimmy schreef:
Wat een dier zeg, wouw, ik hou wel van dat blonde! Ze oogt erg chique, vooral op zulke mooie foto's. Ik val ook erg voor over, doordat mijn rug "krom" is gegroeid in de loop der jaren. Maar ik vind dat je er netjes opzit. Ook zie ik eigenlijk geen één plaatje waar je je tenen zodanig naar buiten draait dat je je paard kan hinderen met de sporen. Vind het een fijn beeld geven, en heb je gebruik moeten maken van je slof Lachen?

Noujah, het ziet er top uit! En al helemaal na een half jaar.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:31

Wat een leuke combinatie, blijkbaar hebben jullie er allebei veel plezier in. Jou paard loopt heel netjes na de eerste keer in een halfjaar.

Hopelijk ben je niet geschrokken door de minder positieve reacties hier, en ga je snel nog foto's plaatsen! Haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:00

Super hoor,,
En je hoeft je echt niet te schamen voor je gewicht vind het reuze meevallen Pling

Wat mij wel opvalt is dat je zadel loskomt van achteren,,kan dat kloppen?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:02

Leuk dier heb je!
Vind je erg leuk op haar staan,
Wanneer komen de volgende foto's Haha!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:05

jij hebt het paardje onder je kont uit mijn dromen Gaaaap vind het er netjes uit zien en de punten zijn hier boven al gegeven die hoef ik niet meer te geven.