Heb ik de buikigste pony van Bokt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:25

Mogen persoonlijke vetes via PB?
Dit verstoort het topic namelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:26

Nee, hoor, spuit 11 heeft niet snel haar kruit verschoten.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:29

Lovely"]
[quote="Pipo"][quote="Margreet schreef:
Spuit 11 geeft ook modder.


Yep spuit 11 geeft even ongezouten de waarheid.
[/quote]

Spuit 11 heeft nog niet al het kruit verschoten denk ik?
[/quote]

Oh gadverdamme. Heb je haar ook weer...
Ga vooral je gang hoor als je zo nodig met modder wilt gooien.

'De enige mensen die het waard zijn om ruzie mee te maken zijn de mensen die je respecteert' En dat is maar al te waar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:32

De punten zijn duidelijk zo denk ik.
Back on topic is misschien wel een goed idee.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:32

Het ging in dit topic om een ponybuikje, weten jullie nog? Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:34

ja, back on topic, blijf erbij dat merries die veel veulens hebben gehad, buikerig worden, de buikspieren zijn zwaar ontwikkeld en de rug spieren niet, daarom krijgen ze zo'n uitgezakte buik. Best heel moeilijk om te rijden. Maar goed............krijg zelf maar eens flink wat kids, zie je er ook niet meer zo bijzonder goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:35

Billy inderdaad. Als deze pony drachtig is op de foto, of net is geweest, dan vind ik dat ze er prima uitziet. Op het moment zie je inderdaad veel buikjes voorbij komen, maar zometeen is het weer winter en dan zie je die buikjes wel weer verdwijnen.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:39

Mijn Bill is ook de hele zomer buikig geweest, maar is toch echt een ruin. En verder niet echt dik, wel wat vetter dan in de winter, maar als je ook de hele dag met je bek in het gras loopt................ Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:43

Billy schreef:
Mijn Bill is ook de hele zomer buikig geweest, maar is toch echt een ruin. En verder niet echt dik, wel wat vetter dan in de winter, maar als je ook de hele dag met je bek in het gras loopt................ Haha!


Ken het probleem Haha!

Heb vanmiddag achter 10 olivi veulens lopen rennen, moesten het andere land in, vanwege teveel gras in de wei, hmm dat waren ze dus niet van plan Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:45

Grappige is dat deze foto 7 dagen na de geboorte van Fleurs veulen is gemaakt.. ik zie nagenoeg geen buikje..

Afbeelding

Nu, ca 3 maanden later, heb ik een pony met een MEGAdikke buik Haha!
(en helaas geen foto)
Ze heeft haar dikbuikperiode dus een beetje verkeerd gepland Tong uitsteken

damaxes
Berichten: 256
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:47

he laurake
ik zag dat jij zaagsel in je schuilstal had liggen is dat prettiger dan stro?? wil mis ook zaagsel doen maar weet niet of dat snel een zooitje word.
en of ze dat niet snel naar buiten lopen.

maar je hebt een schat van een paard hoor zo te zien, en zon buikie wat maakt t uit de mijne hebben ze nu ook van t gras, ik word soms ook gevraagt als ik aan t rijden ben wanneer t veulen geboren word en ik heb een ruin dus dan weet je t wel haahaha Haha!.

Heb je ook een foto van de kleine???

groetjes Lovers

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 09:18

Hihi ik dacht dat mijn pony een buikje had.... Knipoog Maar als ze een veulentje heeft dan mag het ook wel hoor! Zoals de meeste zeggen zal het na een tijdje wel verdwijnen/minder worden. (of jij zorgt daar voor).

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 13:20

Margreet"]
Welja joh, ik ben onopgevoed, ik heb geen realistisch zelfbeeld en ik ben ook nog ongesteld, toe maar, het kan niet op!
En dat mag wel allemaal zo maar gezegd worden? En ik mag niet zeggen dat iedereen het lekker op z'n eigen manier moet doen en moet doen waar hij/zij zich lekker bij voelt?
Get real....
[/quote]

Tuurlijk mag je dat wel, maar gezien de reacties op die van jou zul je nu zelf wel begrijpen dat je dat op een ietwat verkeerde manier hebt proberen duidelijk te maken.
Mij lijkt het ook vergeefse moeite dat je jezelf er op deze manier nog probeert uit te lüllen. Denk in het vervolg maar 2 keer na voor je iets post.


[quote="Margreet"]
Ik snap echt niet waarom je je zo in de verdediging gedrongen voelt hoor. Schaam je je ergens toch een beetje?.
[/quote]

*LOL* Deze heeft geen toevoeging nodig, als dat je beste comeback is...
Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil en ga m'n kostbare tijd aan nuttigere dingen besteden.
Ik hoop voor jou dat het nou ook duidelijk is.

[quote="Damaxes"]
he laurake
ik zag dat jij zaagsel in je schuilstal had liggen is dat prettiger dan stro?? wil mis ook zaagsel doen maar weet niet of dat snel een zooitje word.
en of ze dat niet snel naar buiten lopen.
[/quote]

Ik vindt het zeker prettiger dan stro. Het vraagt veel minder werk omdat het langer proper blijft en ze er niet van eten.
Dat van dat naar buiten lopen valt ook aardig mee hoor, het is zeker aan te raden! Haha!

[quote="Damaxes schreef:
Heb je ook een foto van de kleine???


Die heb ik zeker (zo een slordige 500 Tong uitsteken )

Zo klein was ze
Afbeelding

Zo groot is ze Haha!
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/Bokt/incoming/gyps(1).jpg[/img]

Ik zal er straks nog eens recentere maken, deze is ook alweer van een maand geleden.

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:25

beter te dik dan te dun

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:39

laurake"]
[quote="Margreet schreef:
Welja joh, ik ben onopgevoed, ik heb geen realistisch zelfbeeld en ik ben ook nog ongesteld, toe maar, het kan niet op!
En dat mag wel allemaal zo maar gezegd worden? En ik mag niet zeggen dat iedereen het lekker op z'n eigen manier moet doen en moet doen waar hij/zij zich lekker bij voelt?
Get real....


........
[/quote]

Geef je ook nog even antwoord op mijn eerste vraag?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:47

pft, het blíjft hier off-topic, zoals ... (vergeten) al zei, kan dit niet pb, want anders wordt het hier echt ongezellig...

heeeel mooi veulentje zeg!!! is dat normaal dat ze zo klein zijn, het lijkt wel zo... maar iig veel gegroeid, en mooie longefoto ook!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:50

leuk veulen, laurake!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 13:52

Margreet"]
Geef je ook nog even antwoord op mijn eerste vraag?
[/quote]

Dacht dat ik dat net gedaan had Gaaaap

Maar als je het over dit moest hebben

[quote="Margreet"]
.....En dat mag wel allemaal zo maar gezegd worden?
[/quote]

Is mijn antwoord:

[quote="laura"]
Denk in het vervolg maar 2 keer na voor je iets post.
[/quote]

Anders kun je je vaker aan zulke uit de hand gelopen topics verwachten...Ja dus.



Alles is gezegd geweest als het je nou nog niet duidelijk is... Hier is een samenvatting:

[quote="laurake schreef:
Mij lijkt het ook vergeefse moeite dat je jezelf er op deze manier nog probeert uit te lüllen


Amen

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 14:35

SuperPepeijn schreef:
leuk veulen, laurake!


Noem me alsjeblieft gewoon Laura of Lau, de reden waarom m'n username zo is is omdat Laura al bezet was maar vindt hem zo dom klinken als ik hem lees... Knipoog

En bedankt vanwege Gypsy (en ook van mij) voor het complimentje Haha! (zie je wel dat je vaker lief kan zijn Knipoog )

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 14:50

ponyzotje schreef:

heeeel mooi veulentje zeg!!! is dat normaal dat ze zo klein zijn, het lijkt wel zo... maar iig veel gegroeid, en mooie longefoto ook!


Klein? het eerste wat de veearts zei toen ie ze zag (ze was nog geen minuut oud Knipoog ) was dat ze zo groot was (misschien dat de foto dat niet goed weergeeft.)

Ik zal straks nog eens nieuwe foto's maken, dan kun je pas zie hoe goed ze gegroeid is Tong uitsteken

Wat bedoel je trouwens precies met mooie "longefoto"? (ik zie geen foto met een longe namelijk Haha! , misschien dat er iets mis is gegaan met het uploaden ofzo)

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:11

gniffel lekker buikie!!!! en het is inderdaad niet verstandig om een zogende merrie op een dieet te zetten. Als het goed is gaat dat er rond de winter er wel weer af (neem ik aan *LOL* ). Zullen we een buikencluppie oprichten??? Gniffel krijg je vast veel leden hahaha

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:51

SuperPepeijn; dat is een oneliner en die mag niet Knipoog Ookal probeer je het topic erdoor te redden Haha! Lovers

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:50

Wat een geweldig leuke pony + veulen Lovers
Sinds wanneer hebben zwangere vrouwen (dus ook merrie's) geen buik? Afvallen gaat dan een beetje moeilijk hé! Scheve mond

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:08

Hihihi! Haha! Eigenlijk vindt ik zo´n woordenwisseling best wel amusant! Knipoog
Maareh ik zal je maar niet zeggen hoe mijn merries eruit zien! Ze zijn ook wel drachtig maar ja dat zou je nog niet echt moeten kunnen zien, hoewel ik het altijd al wel zie met 3 maanden! Maar echt niet ongezond dik hoor! Voor ik ook commentaar krijg! Haha! Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:12

Laura schreef:
SuperPepeijn; dat is een oneliner en die mag niet Knipoog Ookal probeer je het topic erdoor te redden Haha! Lovers
ik ben ook de goedheid zelve Lachen (voor het eerst in bokt-geschiedenis) Tong uitsteken