Verouschka kan super springen.. Maar blijkbaar doet ze het niet graag. Aangezien ik haar zou verkopen omdat ik toch crossgericht ben en dit echt niet voor haar is had een vriend van mij aangeboden om haar bij hem te zetten en mee te nemen op jumping omdat hij haar toch zo goed vond springen

Verouschka loopt de ene week correct rond de week erna gaat ze niet over één... Dan begin je toch wel te denken dat dit niet alleen aan jezelf lag (wat ik echt dacht) en dat het toch echt haar ding niet is

Dus kwam ze maar terug.
Sinds vrijdag is ze terug en dus na iets meer dan drie maand tijd mocht ze vandaag voor de tweede keer weer aan het dressuurwerk

Ik zoek nu gewoon rustig verder naar een leuk baasje die wat dressuur met haar wil rijden omdat het gewoon niet eerlijk is haar te houden voor de cross als ze dit niet graag doet...
Dag Rousch!!
Hoor ik daar baasje?
Ja hoor

En rijden maar!

Ik denk dat ik bijna helemaal stil stond

moment van nageven volgens mij.. (als zij vasthoud laat ik los anders panikeert ze nogal) als ik los laat, laat zij los

En strekken maar die beentjes

De galop gaat nog minder goed, ze houd erg vast, maar ik vond het vandaag al beter dan vrijdag!
Stressmoment.. net aangegalopeerd
Al iets beter maar ze houd nog steeds vast
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZF3E8DYB
Even stappen
En weer galloperen

Pasje wijken, ze kantelt haar hoofd nog maar voor ze weg ging, waren we het wijken in stap aan het oefen, in draf neemt ze het ook goed op dus dat is leuk

Rousch bedankt jullie voor het kijken en zegt doei

De achterhand mag er op sommige momenten meer bij en ze mag ook op momenten meer loslaten maar ik was erg tevreden vandaag

Tips en commentaar zijn zeker welkom, maar hou het vriendelijk hé

Met dank aan Helene_ voor het maken van de foto's!!