Paarden in De Blauwe Kamer (bij Rhenen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Paarden in De Blauwe Kamer (bij Rhenen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 15:53

Ik heb eigenlijk twee grote tics, paarden en beestjes-in-het-water. Dus op een goede middag besloot ik die twee te combineren door een bezoekje te brengen aan de Blauwe Kamer. Onderstaande foto heb ik daar gemaakt, ik vond de weerspiegeling in het water erg mooi. Helaas, watervlooien heb ik niet gevonden Haha! .

Afbeelding

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:09

mooie foto!! Jammer dat ie net iets te ver weg is, maar voor de rest is ie heeeel mooi!!

linda

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:10

haha ziet wel leuk uit zoiets hebben wij ook uit oostenrijk moet je wel effe kijken wat boven en beneden is want dat water was helemaal stil

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 03:30

[img]Jammer dat ie net iets te ver weg is[/img]

ja vond ik ook, mijn zoomlens haalde het net niet. En ik wou niet te dichtbij komen, ik vind dat je dit soort paarden zo veel mogelijk met rust moet laten.

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 53 bezoekers