Bruin of zwart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

wat vind je mooier op een vos?

Poll eindigt op

zwart
77 (81%)
bruin
18 (18%)

Totaal aantal stemmen: 95


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:29

Ik vind bruin wel heel mooi, maar op een vos lijkt me zwart mooier.


UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:37

Bruin voor een vos, zeker weten!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:41

Ik heb zwart gestemt. Ik vind bij dressuur sowieso zwart het mooist, maakt niet uit welke kleur paard. Bij western op een of ander manier niet, daar vindt ik zwarte zadels juist weer lelijk Verward ach ik ben nou eenmaal een beetje vaag........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:42

Wat het Fryso zadel betreft: ik koop een zadel om de zit en de pasvorm, en niet om de kleur he? Knipoog

Ik ben er nog niet uit. Als ik het Passier zadel voor hem ga kopen ga ik eens kijken of die kleur bruin hem staat, anders wordt het toch nog zwart.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:48

Zep schreef:
Wat het Fryso zadel betreft: ik koop een zadel om de zit en de pasvorm, en niet om de kleur he? Knipoog


Haha! Ik zou zeggen... probeer 'm eens Knipoog Worden geheel op maat gemaakt (alleen maar op maat gemaakt overigens) en zitten geweldig! Wordt iig 'mijn' volgende zadel. Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:48

steeffie schreef:
Ik heb zwart gestemt. Ik vind bij dressuur sowieso zwart het mooist, maakt niet uit welke kleur paard. Bij western op een of ander manier niet, daar vindt ik zwarte zadels juist weer lelijk Verward ach ik ben nou eenmaal een beetje vaag........


Ben 't helemaal met je eens Knipoog Alleen 'lelijk' voor zwarte westernzadels zou ik toch niet zeggen, zeg dan maar 'minder mooi' ofzo Haha! Vraag mij ook niet waarom Scheve mond Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:54

Bruin natuurlijk!
Maar het bruin van Passier vind ik nou net weer niet mooi...

Wat een onzin trouwens dat er mensen zijn die beweren dat je met bruin geen wedstrijden mag rijden. Bruine LAARZEN mag niet (waar ik zwaar van baal), maar bruin tuig mag wel degelijk.

Nulla tenaci invia est via

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 00:38

Het bruin van Passier verschilt enorm,
ik dacht altijd dat ze alleen de poep-bruine kleur hadden.
Maar vorige maand kwam ik in een ruitersportzaak een Passier in de bloedmooie rood-bruine kleur tegen! Echt precies de goede kleur, helaas past Passier echt van geen kanten op mijn vos. KN heeft ook een mooie bruine kleur in het assortimend maar ook die zijn te nauw voor mijn paard.

Ben overigens heel erg tevreden met mijn Daaleman, maar als hij standaard had gepast was ik daar niet op uit gekomen denk ik.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:19

Voor een vos zeker zwart, vind ik echt het mooist.
Maar... als je toevallig tegen DE kleur bruin aanloopt die precies past bij de vos-kleur.... Sja, dan nam ik ook bruin.
Maar ik zit niet in die luxe-positie Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:52

steeffie schreef:
Ik heb zwart gestemt. Ik vind bij dressuur sowieso zwart het mooist, maakt niet uit welke kleur paard. Bij western op een of ander manier niet, daar vindt ik zwarte zadels juist weer lelijk Verward ach ik ben nou eenmaal een beetje vaag........


Helemaal niet vaag, ik ga met je mee! Of ben ik ook vaag? Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 12:08

Sjuimpje schreef:
Het bruin van Passier verschilt enorm,
ik dacht altijd dat ze alleen de poep-bruine kleur hadden.
Maar vorige maand kwam ik in een ruitersportzaak een Passier in de bloedmooie rood-bruine kleur tegen! Echt precies de goede kleur, helaas past Passier echt van geen kanten op mijn vos.


Dat vind ik dus ook de enigste kleur bruin die ik wel mooi op een vos vind staan, dat rood-bruine. Ik heb er 1 in die kleur, een Jean-Michel Devoucoux, echt prachtig. Alleen is het echt knudde om er ook nog eens laarzen bij te vinden. Uit praktische overwegingen zou ik het daarom al niet doen.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 12:24

ik zou zwart nemen, ik vind bruin echt niet mooi, ik heb op een jumpingstal gereden daar reden ze de vos ook met bruin harnachement maar ik vond dat echt niet mooi.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, purny en 61 bezoekers