geluk bij een ongeluk (+foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

geluk bij een ongeluk (+foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 11:35

mijn moeder ging me vader ophalen van zijn werk, ze reden op een voorrangsweg , me moeder reed 50, ze komen bij ee kruispunt waar me ouders dus ook voorrang hadden, me vader ziet een auto van links aankomen en me vader denkt: die stopt toch wel zeker?? maar nee hoor die man zag mijn ouders niet en me moeder zag het ook telaat (ze remde nog wel) en knalde zo op elkaar!!
ze zijn er goed vanaf gekomen, me moeder heeft een beetje last van der nek en me vader had een gat in zin hoofd en een snee in z'n wenkbrauw, die man in die andere auto heeft een paar schrammetjes.gelukkig niks ernstigs!!

Afbeelding


de auto die je achterin ziet die kwam vam die kant vandaan en me ouders van ze kant zoals ze stonden
Afbeelding

groetjes daniella

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:43

sow heb toen ik klein was ook een ongeluk meegemaakt toen waren assen van 5 centimeter door midden gebroken
veel sterkte want het is toch een schok
oja je ouders moeten allebei meteen weer gaan rijden want je kan een angst opbouwen dat had mijn vader want fdie had in 6 weken 2 total los gereden gelukkig ging hij wel rijdne

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:54

is die bmw van je ouders?
mooie auto btw zonde!

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 11:57

ja die is van mijn ouders, hij was nog maar 2,5 jaar oud, me ouders hebben er hard voor gespaard, het deed me vader ook erg veel pijn aan z'n hard, maar gaat toch wel weer sparen voor een nieuwe.me vader was er altijd heel zuinig op, maar gelukkig hebben we nog een golf waar we gewoon nog mee kunnen rijden!!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:02

pffff wat zullen ze geschrokken zijn, vergoed de verzekering niks dan? Je ouders zaten toch niet fout? Als het goed is moeten ze dan de dagwaarde van de auto terugkrijgen.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:07

dat is schrikken!! gelukkig dat ze (bijna) nix hebben

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:10

Polly schreef:
pffff wat zullen ze geschrokken zijn, vergoed de verzekering niks dan? Je ouders zaten toch niet fout? Als het goed is moeten ze dan de dagwaarde van de auto terugkrijgen.


Maar je gaat er nooit op vooruit. Je vind nooit een auto voor de dagwaarde!

Sterkte voor je ouders!

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 12:11

ja ze waren zeker geschrokken, de verzekering vergoed wel maar de dagwaarde ja en dan moet je toch nog aardig wat bijleggen, het was die man z'n schuld want me ouders hadden voorrang.

groetjes daniella