Helaas is mijn digi een beetje dood dus zijn het er niet veel maarja.. Mijn houding is afschuwelijk en mijn beugels te kort (later twee gaatjes langer gedaan) maar daar ben ik hard op aan het oefenen. En met wat les, trainen en hulp weet ik zeker dat het allemaal gaat lukken!Het zijn eigenlijk alleen maar foto's van het losrijden omdat mijn camera dood is.. Later ging het een stuk beter maar ach! Dat komt nog wel een keer.. er zijn ook geen foto's gemaakt van Atlantic en het rijden met Atlantic..

Er net op.. Hakken uitdrukken, knik in m'n elleboog en tenen naar binnen

Hakken uitdrukken en knik in m'n elleboog..

Knik in m'n elleboog! (Dan komen mijn handen ook meteen een stuk hoger;))

Draven.. Hakken uitdrukken, rechtop, knik in die armen! Wairan mag ook iets ronder, maar hij gaat meestal pas na een half uur echt lekker rond lopen..

En opnieuw mijn houding!

Wairan netjes.. Ik fludder fludder..

Begin van het strekken.. Wairan moet ronder blijven en ik moet iets meer een knikje in mijn arm hebben

Galopje.. Iets wat Wairan nog vreselijk moeilijk vind.. Maar dat komt wel goed!

Weer een drafje.. Wairan mag nog iets ronder en ik weer met mijn arm..
Het ging vandaag niet helemaal lekker met Wairan.. Deze foto's zijn ook nog van het losrijden.. Hierna werd hij lekker rond en ontspannen.. Atlantic deed het vandaag ook super! Was lekker rond en heb hem lekker kunnen rijden. Nog even over mijn houding: Word aan gewerkt
Ik ben er nu heel erg op aan het letten, maar als ik zo vreselijk veel op mijn houding let vergeet ik soms het paard mee te nemen
Ps. Ik heb sportschoenen aan omdat mijn hond mijn jodhups heeft vermoord.. Maar er zit heel veel profiel in en ze glijden niet.. Nieuwe jodhups komen er aan!