. Ik had al heel veel geluk dat ik viavia in contact kon komen met de nieuwe eigenaars (nog eens bedankt wirobelgje, die hem bij haar op stal had zien staan en via mijn onderschrift zn naam herkende). En eindelijk kon ik hem zaterdag nog een keertje terug zien. Hij heeft het er uitstekend, staat samen met andere pony's, heeft alle ruimte, mooie stallen,... Hele lieve mensen. En het rijden gaat heel goed (wat de laatste jaren nogal hard tegenviel). Ook het springen gaat heel goed (vind ie nog altijd geweldig). Met andere woorden, beter kan het niet en ik was helemaal blij.Eerst een paar foto's van Spirou (zoals hij nu heet, zn stamboeknaam is D-torbloed) met een van zn baasjes aan het werk. Hij liep bij momenten echt heel goed (in die jaren ervoor (tussen de periode dat ik hem reed en wanneer zij hem kochten) heb ik hem nooit zo weten lopen). Zn achterbeentjes kwamen netjes onder, soms werd hij wel een keer een beetje heet, maar het viel mee, de spanning die er vroeger was er iig niet meer. Hij liep een groot deel net aan teugel, wat ook goed is, want hij is niet altijd correct gereden geweest (hij is ook wat harder in de mond bv) en toen ze hem net hadden was het een brok spanning. Dus hij loopt niet op alle foto's netjes naar beneden, maar naar mijn mening moet hij eerst actief gaan lopen, achterhand eronder komen en het naar beneden komen komt vanzelf.
...en daar kwam snel verandering in
Op die manier moet het dus, hij liep bij momenten echt goed (eigelijk het grootste deel)
Dan was het mijn beurt
Kortom geslaagd dagje!

Het is eerlijk gezegd ook niet mijn type pony.. Hij heeft een kleine onderhals, weinig bespiering en is op een groot deel van de foto's tegen de hand..