Beide hengsten mochten niet door naar de derde bezichtiging.
De Padinus

Hier ging hij de andere kant op

En dit is de Sandreo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:de padinus is verkocht tijdens de veiling toch?
maaykuhhh schreef:De eerste foto vind ik erg mooi!![]()
Jammer dat ze niet door mochten naar de 3e bezichtiging!
Die Padinus vind ik een erg mooie en correcte bouw hebben. Volgens mij ook een leuk eigenwijs karakter..daar hou ik wel van!
Ellebel schreef:Jammer van de Padinus, lijkt me toch ook wel interessante bloedvoering (sprak de leek) ? Als ik het goed begrijp vonden ze dat de lijn zich nog niet genoeg bewezen had? Of ging het puur om die ene merrie?
Kajanus schreef:Ellebel schreef:Jammer van de Padinus, lijkt me toch ook wel interessante bloedvoering (sprak de leek) ? Als ik het goed begrijp vonden ze dat de lijn zich nog niet genoeg bewezen had? Of ging het puur om die ene merrie?
Het ging inderdaad om zijn moeder
utjelover schreef:Jammer Kajanus. Maar het zal zeker een heel fijn sportpaard worden!
Kajanus schreef:maaykuhhh schreef:De eerste foto vind ik erg mooi!![]()
Jammer dat ze niet door mochten naar de 3e bezichtiging!
Die Padinus vind ik een erg mooie en correcte bouw hebben. Volgens mij ook een leuk eigenwijs karakter..daar hou ik wel van!
Ja de Padinus is wel apart in zijn karakter![]()
De Sandreo is superkoel en braaf echt een voorbeeldig paard.. die hadden we nog wel verwacht dat hij niet door mocht.
Dat de Padinus niet door mocht dat viel ons erg tegen, en hij mocht dus niet door omdat zijn moeder een 21 jarige volbloedmerrie teveel opmerkingen had. Ze zijn pas bij haar wezen kijken.
En daar hadden wij dus niet op gerekend.. en dat was een tegenvaller, want op Zip hadden ze geen aanmerkingen. Maar goed je doet mee en het kan altijd tegenvallen en zo zullen wij niet de enigste zijn die een paar baaldagen heeft