Dikke, Beer en arme Remus!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Dikke, Beer en arme Remus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 00:51

Vandaag was ik zo slim om m´n digi mee naar de stal te nemen Lachen!
Ik had bedacht dat Bianca, het meisje wat me af-en-toe met de paarden helpt, wel wat leuke plaatjes van Dikke en mij tijdens het rijden kon maken, maar ja, dat was niet zó eenvoudig Schijnheilig !
Of er stond alleen een achterbeen op, óf alleen een voorbeen en één keer lukte het om zowaar mijn been er mee op te krijgen Tong uitsteken !
Ze heeft dus maar foto´s van ons "in stand" gemaakt Knipoog !
Sundancer heeft de foto´s ge-uploaded Kusje , omdat ´ie ze wat kleiner moest maken, zijn de foto´s iets "langer" geworden!

Afbeelding

Dikke onder het zadel Knipoog !

Afbeelding

"Bestelt en niet opgehaald" Beer geduldig wachtend, totdat we eindelijk klaar waren met foto´s maken Knipoog .

Afbeelding

"Kusje voor Balou" (Beer) Kusje (Jeetje, wat gaan je haren toch bezopen zitten van zo´n cap Frusty !)

Afbeelding

Dikke is de liefste Lovers !!!

Afbeelding

Dit is Remus, het paard wat samen met Yukon (Jawel, het paard wat Beer te pakken heeft gehad Scheve mond !) een grote box deelt. Remus is een 25 jarige Holsteiner en een schatje! Van de week kwamen zijn eigenaars op stal en bemerkte dat Remus een klaffende wond op z´n koppie had Verdrietig !
Hij heeft z´n kop keihard aan de deur geslagen (Dat kon je zien omdat daarnaast de barsten in de muur zaten Scheve mond !!!) Waarschijnlijk is ´ie weer eens door Yukon "getreitert" worden Frusty !
De DA heeft 7 !!!! botsplinters uit de wond gehaald en met 12 steken moeten hechten. Ze zijn nu verstandig geworden en hebben Yukon naar een andere stal gedaan, totdat er bij ons weer een box vrij komt (Franzi wordt waarschijnlijk verkocht Huilen , hoop dat de eigenaresse geen koper vind Schijnheilig !!!)
Zielig hè, die arme Remus ziet er echt vreselijk uit! Overal kale plekken, schurfwonden enz. Frusty !

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 07:57

wat een mooie haflinger

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:49

ja gave haflinger!!!!
verder leuke foto's!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:51

O, wat leuk om nu eens foto's van jou samen met je lievelingen te zien! Je hebt echt leuke paarden, maar dat wist je waarschijnlijk al!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:18

Eindelijk Carolien Haha! Maar eeh... Beer onder het zadel...wanneer komen foto's van hem 'onder de man' Knipoog?
Hele leuke foto's...en die arme Remus, wat een griezel is die Yukon dan joh! Boos!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:24

Schitterende foto's Sterre, van Beer en Dikke. En wat betreft Yukon, zijn ze er zelf nu achter dat het dat paard van hun is geweest die Beer's verwondingen heeft veroorzaakt? in ieder geval ben je ze nu kwijt, komt het klimaat op stal wel zeker ten goede...Lips are sealed En ik hoop ook dat ze voorlopig niet terugkomen.

Kunnen jullie Franzi niet kopen? Dan kunnen ze gewoon niet terug!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 13:27

Ik had toch laatst al eens een foto van Amber met Beer er op gezet Knipoog ?!!

Die Yukon is een raar beest: tegenover mensen is ´ie echt super lief, heel erg aanhalig en zal je niet snel een dreun verkopen, bijten enz. Alleen tegenover andere paarden "misdraagt" ´ie zich dus behoorlijk Boos! !!!
Maar ja... ik vond het al behoorlijk dom om een dominate 5-jarige, samen in een box met een goedmoedige 25-jarige !! te zetten !

Cassi, helaas zijn we ze nog niet kwijt, Remus staat immers nog bij ons op stal!!!
We hebben er zelfs even over gedacht om Franzi te kopen (een Bayern-Merrie). Helaas is ze niet echt makkelijk om te rijden. Ik heb er nog nooit op gezeten, maar Ilka wel en die zegt dat je bijna zeeziek op haar wordt, zo erg schommelt ze Scheve mond ! Ze is nu al een tijd niet meer gereden en als iemand er dan op gaat, heb je echt een paar weken nodig om er op te blijven! Ik heb het gezien bij iemand (die behoorlijk goed kan rijden!) die met haar naar buiten ging: in stap geen probleem! Bij het aandraven was er ook nog niets aan de hand en dan... als een donderslag bij heldere hemel, probeert ze je er op zo´n hondsgemene manier af te krijgen... en mens zo van minder al bang worden Scheve mond ! Jammer maar helaas... niets voor ons dus Verdrietig ! Gelukkig hoeste ze toen er mensen kwamen kijken (doet ze eigenlijk nooit Lachen !), dus die koop ging niet door!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 26-08-02 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:32

Soms zijn mensen inderdaad niet slim bezig (eufemistisch uitgedrukt voor ronduit dom).
Laten we hopen dat ze ervan hebben geleerd. Wie gaat de rekening voor Remus betalen? Lips are sealed

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 13:42

Cassidy schreef:
... Wie gaat de rekening voor Remus betalen? Lips are sealed


Wij iig niet Extreme duivel !!! Arm beest Verdrietig . Hoorde van een assistente van de DA, dat de DA zelf er tegenover de eigenaren ook al een opmerking over had gemaakt }> !
Yukon is verhuisd naar iemand die de stal hier 2 dorpen verderop heeft! Toevallig is dat de stal waar Beer vandaan komt Lachen en ken ik Heike, de eigenaresse persoonlijk nogal goed Pling ! Ga dus van de week maar weer eens "even een bakkie koffie bij haar drinken" Schijnheilig Knipoog !!!!
Ben héél benieuwd wat zij zegt!!!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 14:30

Leuke foto's, leuk om Dikke eens onder het zadel te zien Lachen
Beer is ook sweet hoor Lachen

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:19

LEUK!! I Clown foto's in I Lovers Haffies!! Leuk om Dikke eens onder het zadel te zien!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 00:40

Hihi, Dikke staat er iewat verveeld op Cool , ik ben nl. zeker wel 6 keer in draf en 5 keer in galop aan Bianca voorbij gereden; iedere keer weer 50 m terug rijden, dan weer naar voren, weer terug enz. *LOL* ! Hij deed dat allemaal heel braaf, maar op die foto was ´ie het volgens mij gewoon zat Knipoog !
Dikke is heel moeilijk aan de teugel te krijgen, omdat ´ie behoorlijk dikke ganaschen heeft! Om hem toch rond te krijgen, rijd ik veel voorwaarts/afwaarts met hem, maar daar is op de foto niet veel van te zien Clown !