Tinker Ailin :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:57

NaVy! schreef:
Leuke foto´s (Die manen.. +:+ )!!
Fijne manege ook, dat zie ik hier niet veel, dat de oudste pony´s met pensioen gaan en een heerlijk leventje op de wei mogfen slijten. Op de manege waar ik Navy voorheen heb gestald liepen ze altijd mee, of ze nou 2,5 of 35 waren, kreupel of gewond, ze liepen mee! Tot ze het niet meer aankonden en dus naar de slager gingen.. Ach ja, dat zal inmiddels ook wel verbeterd zijn (ik weet nog dat ik een keer met een instructrice geruziet had over hoe slecht ze het wel niet hadden.. *grote fout*) ..


ja bij ons is dat ook helemaal zo, die witte pony heeft het supergoed daar op z'n weitje! hele mooie pony trouwens!
en die tinker, nou ja k zeg niet graag dingen achter maar: hij is prachtig!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:42

we hebben momenteel 4 oudjes staan (en een met vervroegd pensioen) allemaal hebben ze jaren bij ons op de manege gelopen, en hoeven nu helemaal niets meer behalve zo nu en dan een poetsbeurt. ze genieten er echt van. skippy is misschien mager maar hij is nog verschrikkelijk wakker en als misja (t vosje op de foto) een dag opstal moet staan, is ze de dag daarna niet meer te houden en raced de wei een paar keer rond voordat ze begint met grazen en dat voor eentje die al meer dan 35 jaar oud is.