Wellbora F (v. Ronaldo) voor 3de keer mee op concours

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Wellbora F (v. Ronaldo) voor 3de keer mee op concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:03

Behalve Wiener Melange (hier te vinden; viewtopic.php?f=10&t=718183), was ook de bijna 4-jarige merrie Wellbora F mee voor haar derde wedstrijd. Wellbora had op haar allereerste wedstrijd heel fijn gelopen en werd toen 2de met 190 punten. Ook haar tweede wedstrijd reed ze weer dik in de 180 punten en stond ze dus op B+2. Vandaag was de merrie helaas heel erg gespannen waardoor ze wat gespannen proeven neerzetten. Ze mocht als een van de laatsten rijden voor de 1ste proef, welke ik op de foto heb gezet. Ongeveer een 20 minuten later mocht ze de 2de proef rijden (welke ik gefilmd heb, hopelijk ook snel te zien Knipoog). Tussen beide proever was de merrie even heel fijn en ontspannen, maar in de ring begon de merrie toch weer fouten te maken van de spanning.
Dit leverde haar in de 1ste proef 179 punten en in de 2de proef 175 punten op. Natuurlijk nog lang niet slecht voor haar 3de concours Knipoog Ze krijgt haar tijd nog wel!!

Verder is de ruiter, netzo als in het andere topic, Susan (rhapsody op bokt) die ook vast wel even komt reageren...
Ook zijn deze foto's van bagger kwaliteit. Zal ook snel met beter weer mooiere foto's maken!!

01. Afbeelding
Even rustig de ring verkennen

02. Afbeelding

03. Afbeelding

04. Afbeelding
Middendraf

05. Afbeelding

06. Afbeelding

07. Afbeelding

08. Afbeelding

09. Afbeelding
10. Afbeelding
Halsstrekken

11. Afbeelding
Middenstap

12. Afbeelding
Stap

13. Afbeelding

14. Afbeelding
En naar het afgroeten

En ik beloof hierbij plechtig binnenkort mooie foto's van deze combinatie te gaan maken!! Ik wil wel weer eens mooier weer!!

Groetjes

Mleen1993

Re: Wellbora F (v. Ronaldo) voor 3de keer mee op concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:07

heeey
ziet er goed uit hoor, leuke combinatie Haha! Knipoog

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:12

Wat voor kleur is je rijbroek? Niet wit Nerd

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:17

Heb net eerst het andere topic met Wiener bekeken...
ik vind er ook bij deze merrie mooie stukken tussen zitten, echter inderdaad minder dan bij Wiener.
Deze komt hier en daar een beetje omhoog en wordt dan wat kort in de hals.
Maakt allemaal niet uit; komt vanzelf Knipoog !

Je hebt leuke paarden te rijden Suzan Ja !

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:19

@ Lenja, mijn rijbroek staat niet op de foto, dit ben ik niet die rijdt. Maar hij is wel wit, alleen is wat verkleurd door het oplichten van de foto's.

@ Sylhouet, er zaten ook zeker mooie stukken tussen hoor, alleen het algemeen plaatje was gewoon wat onrustig en dan komt ze wat hoog in die bovenlijn en wordt ze idd wat kort. Maar dat komt allemaal wel Knipoog

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:21

Tha_Niekje schreef:
@ Lenja, mijn rijbroek staat niet op de foto, dit ben ik niet die rijdt. Maar hij is wel wit, alleen is wat verkleurd door het oplichten van de foto's.

@ Sylhouet, er zaten ook zeker mooie stukken tussen hoor, alleen het algemeen plaatje was gewoon wat onrustig en dan komt ze wat hoog in die bovenlijn en wordt ze idd wat kort. Maar dat komt allemaal wel Knipoog

Sorry, haha ok heb niet echt goed gelezen Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:39

Sjiek paard Lachen
Voor een derde keer op wedstrijd ziet het er ook helemaal niet verkeerd uit hoor!
Je kunt zien dat het nog een jonkie is, zowel aan haar bouw als aan haar manier van lopen. Het is nog niet helemaal bevestigd, het ziet er soms nog wat onwennig uit.
Maar er zitten ook al hele mooie foto's tussen en daar is wel duidelijk op te zien dat het zeker wel wat gaat worden *LOL*
Je zult zien dat als ze wat meer kilometers gemaakt heeft, de punten vanzelf binnen gaan komen Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 13:31

Het is idd nog een broekkie, ze heeft nog veel te leren! Maar ik heb er idd ook vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!! Knipoog