In de eerste proef liep hij veel meer van hier ben ik, nog wel wat slordigheidsfoutjes, maar werd hij toch 5de met 185 punten. Dat was dus al zijn allereerste winstpunt in de B. Later op de ochtend in de tweede proef was hij in het algemeen wat rustiger, waardoor hij wel wat show element verloor, maar toch een nette proef neer zette. Hier werd hij 4de met 180 punten. Dus Wiener Melange staat na zijn 3de wedstrijd dus op B+2.
Verder, de ruiter ben ik dus niet zelf, Susan zal hier vast wel even haar kop om de hoek steken en zelf nog even wat toevoegen

Ook is de kwaliteit van de foto's om van te huilen. Het was donker weer en dan in een vrij donkere hal, met slecht TL licht... Maar goed, het is toch leuk om later ook wat beelden te hebben van de eerste wedstrijden van deze toekomstige topper

01.

Even de ring verkennen
02.

03.

04.

05.

Middendraf
06.

De proef kennende, hoogst waarschijnlijk een volte

07.

Hals strekken
08.

Stap
09.

10.

Rechtergalop
11.

12.

En naar het afgroeten.
Dat waren de foto's van Wiener Melange. Als het binnenkort een keer mooi weer is, ga ik naar hem toe om bij huis een keer even echt mooie foto's te maken, want dit is wel bagger

Foto's van het andere paard (Wellbora F) zijn hier te vinden: viewtopic.php?f=10&t=718188
Groetjes