Hengst Wiener Melange (v. Rousseau) voor de 3de keer op conc

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Hengst Wiener Melange (v. Rousseau) voor de 3de keer op conc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 18:53

Vandaag was ik weer gezellig met met Susan (de niet zo actief rhapsody hier op bokt). Ze moest vandaag met twee broekkies starten in de B. Numero 1 is de AES goedgekeurde hengst Royal Wiener Melange (v. Rousseau). Het was de 3de keer dat Wiener mee was op concours en hij mocht vandaag voor het eerst 2 proeven lopen. De vorige twee wedstrijden was Wiener nog wat jolig en zenuwachtig geweest. Dit keer was hij er lekker met zijn koppie bij! Hij mocht eerst als allereerste in de B om 9.00u, daar heb ik wat foto's van gemaakt. Nadat de hele groep geweest was, mocht hij voor de tweede proef als allerlaatste rijden, zodat hij tussendoor nog even lekker naar huis kon en in zijn vertrouwde stalletje kon staan (handig als concours lekker dichtbij is Knipoog). De tweede proef heb ik niet gefotografeerd, maar gefilmd. Deze heb ik niet hier op de computer, maar hoop ik wel binnenkort aan jullie te kunnne laten zien Knipoog

In de eerste proef liep hij veel meer van hier ben ik, nog wel wat slordigheidsfoutjes, maar werd hij toch 5de met 185 punten. Dat was dus al zijn allereerste winstpunt in de B. Later op de ochtend in de tweede proef was hij in het algemeen wat rustiger, waardoor hij wel wat show element verloor, maar toch een nette proef neer zette. Hier werd hij 4de met 180 punten. Dus Wiener Melange staat na zijn 3de wedstrijd dus op B+2.

Verder, de ruiter ben ik dus niet zelf, Susan zal hier vast wel even haar kop om de hoek steken en zelf nog even wat toevoegen Knipoog
Ook is de kwaliteit van de foto's om van te huilen. Het was donker weer en dan in een vrij donkere hal, met slecht TL licht... Maar goed, het is toch leuk om later ook wat beelden te hebben van de eerste wedstrijden van deze toekomstige topper Knipoog

01. Afbeelding
Even de ring verkennen

02. Afbeelding

03. Afbeelding

04. Afbeelding

05. Afbeelding
Middendraf

06. Afbeelding
De proef kennende, hoogst waarschijnlijk een volte Clown Knipoog

07. Afbeelding
Hals strekken

08. Afbeelding
Stap

09. Afbeelding
10. Afbeelding
Rechtergalop

11. Afbeelding

12. Afbeelding
En naar het afgroeten.

Dat waren de foto's van Wiener Melange. Als het binnenkort een keer mooi weer is, ga ik naar hem toe om bij huis een keer even echt mooie foto's te maken, want dit is wel bagger Knipoog
Foto's van het andere paard (Wellbora F) zijn hier te vinden: viewtopic.php?f=10&t=718188

Groetjes
Laatst bijgewerkt door AniekR op 28-01-07 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

sas_dancer

Re: Hengst Wiener Melange (v. Rousseau) voor de 3de keer op

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:54

leuk paard Lachen foto's zijn een beetje donker maar het ziet er goed uit Lachen

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:54

Ziet er goed uit! Vooral voor de derde keer.
Jullie zijn samen ook een leuke combi! Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:11

Foto's zijn idd donker, zoals ik ook getypt heb. Het was er donker weer en het was ook nog eens een donkere hal met slecht TL-buis ligt...

@ _Maud, zoals ook in het stuk staat, ben ik het niet die rijd. Suus en Wiener zijn idd wel een leuke combinatie.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:15

Leuk paard!
Op de foto's ziet het er allemaal netjes uit Ja.
Gefeli voor Suzan met de winstpunten OK dan! !

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 13:32

Het zag er dit keer ook heel netjes uit!! Hij was nu echt gewend aan de sfeer op wedstrijd! 100% vooruitgang met de 1ste keer (2de keer heb ik niet gezien Knipoog)