Naast dat we nu de startkaart aan kunnen vragen (vandaag binnen gekomen, jeej
) hebben ze ook de mogenlijkheid om 2 keer per week een les te volgen. Dinsdags springles en donderdags dressuurles.Deze foto's zijn gemaakt afgelopen dinsdag tijdens de springles door de vader van mijn stalgenootje. Bedankt nog daarvoor

Ondanks dat we nog vele trainingspunten hebben (meer mee zitten in de sprong, handen meer mee geven, afzet bepalen, galop wissels boven de sprong, stelling en buiging, lengte in de hals) kan ik niet anders zeggen dan dat ik erg trots ben op dit Duo.
Fleur, die al een geruim jaar onder het zadel is, maar nooit verder kwam dan Hyper rondjes door de bak lopen en opgefokt overal van schrikken (uiteraard met kop de lucht in in een leuk tempo
) werd in enkele maanden tijd omgetoverd tot een heuze dressuur en springpony.De eerste oefenparcoursen zijn gelopen (met succes), de eerste dressuurwedstrijden staan geplanned, oftewel, we gaan ervoor

[Zoals de foto's doen vermoeden is de bak best zwaar. Maar we mogen niet klagen, onze bak is meer een prive zwembad op dit moment
]
Iets meer ruimte in de hals...

Beetje rechter stellen..

Zo ja

Helaas de enige galop foto...

Balkjes lopen. Laura moest blijven lichtrijden (Fleur vind balkjes galloperen leuker
).
Kruisje

Stijltjes

Oxertjes
** Verlangd naar April, dan begint het buiten seizoen
**
!! Dat springen ziet er ook echt al super uit!! Veel plezier en succes natuurlijk!