Vandaag had ik wedstrijd op de manege. 50-60 met Peggy. Peggy is en bijna 4 jarig manegepaard die sinds een halfjaartje hier staat. Vandaag was het haar eerste wedstrijdje wat ze super heeft gedaan
. Het eerste parcourtje was ze wat onzeker en moest ik afentoe goed drijven. Uiteindelijk had ik 1 balk op de voorlaatse hindernis. Het tweede parcour was beetje later dus had ik haar effe op stal gezet.
Toen ik haar terug opzadelden heb ik blijkbaar de teugels gekruisd gedaan, maar niet gezien...
. Toen ik ging gaan inrijden ging ze verschrikkelijk
En ik me maar afvragen hoe dat kwam... Naja, ik ging dus naar binnen voor mijn tweede parcours, en de baas van de manege gaf me wat tips etc, wat vooruit rijden enzo. maarja da ging dus niet en naa hindernis 4 wilde ik echt stoppen want ze deed echt raar. Toen heb ik haar stilgezet en kwam tom (de baas) naar mij wrm ik stopte. En toen zag hij de teugels en jaach
schaamde me kapot
toenhebben we het veranderd en door gereden en toen ging ze direct weer goed
met veel overgave want ze sprong nog harder dan er voor
. Uiteindelijk had ik in mijn 2de parcours 1 'weigering' omdat ik minden in mn parcours gestopt ben
.
Ben trots op Peggy voor haar eerste jumping. en ongelofelijk dat ze ze braaf was met die gekruiste teugels
. Volgende keer zal ik er wel extra goed op letten 
Hier de foto's:

1. Bij het inrijden: Alian Peggy

2.

3. Foto in het eerste parcours. Wazig, maar theeft iets 

4. Parcours 2: 1ste hindernis

5. Tussen hindernis 1 en 2

6. 4de sprong
Hierna heb ik haar stil gezet want het ging echt niet!

7. De ontdekking van de teugels
. Schaamde me kapot. Vind wel vreemd dat niemand dat eerder heeft gezien in de inrijdpiste of bij het binnenkomen
. maar dat praat mijn fout niet goed.

8. Verder rijden. Als je van overdrijven spreekt
. Zie der witte voorbeentje links (wit vlekje 

9. Laatste sprong

10.

11.

12.
Ze is lief
baai