Na aanleiding van een link naar een topic op Bokt die ik kreeg van Eline (_Eline_ op Bokt).
Zo wat heen en weer gepb't en op 19 mei 2006 zag ik Lonan voor het eerst.
Op 25 mei ben ik de eerste keer (met heel slecht weer) gaan rijden.
Weken gingen voorbij en half Juni hadden we onze eerste onderlinge wedstrijd.
Helaas was hij op dat moment nog iets te sterk voor mij, als hij iets drukker werd,
maar toch hadden we 181 en 188 punten in de dressuur en in het springen helaas telkens weigeringen op de witte hindernis.
Van de zomer 's ochtends vroeg opstaan en op de fiets naar Lonan, afwisselend lekker buitenrijden en dressuren in de vroege ochtend (Lees; Uur of 9/10 's ochtends)..
Ook al moest ik hier vroeg voor opstaan, voor Lonan had ik dat over..
Na mijn vakantie weer rijden half Augustus. Slecht weer en veel regen, maar toch gewoon rijden..
Eind Augustus de tweede onderlinge wedstrijd en moesten we als allereerste starten.
Het ging dit keer vele male beter als de eerste keer en we haalde 183 punten.
Half September ging de bak waar wij gebruik van maakte weg en het werd dus veel buitenrijden of op het land.
Begin Oktober reden we ons eerste FNRS wedstrijdje op Manege Emmeloord en hadden we de F4a gehaald met 224 punten en een 5e plaats!
In de herfstvakantie wederom een FNRS wedstrijdje op de manege, met maar 1x geoefend reden we het proefje. Resultaat; F4b gehaald met 220 punten en een 3e plaats!
Die dag erna kwam Annemiek (Annn hier op Bokt) lang om mij en Lonan te meeten.
Met z'n drieën lekker 2 uur in het bos gereden (en verdwaald) en ook bij Ann was hij geweldig braaf!
10 December weer een FNRS wedstrijdje gehad en wederom gehaald dit keer de F5a met 222 punten en een 2e plaats!
28 Januari is onze volgende proef.
Helaas van de FNRS wedstrijden geen foto's!
Ook ben ik met manegelessen gestopt en begin November begonnen met lessen op de club in Vollenhove.
Lekker samen springen en dressuren!
Foto's;

Nee, geen geld gevonden in al die tijd. Vervelende tik, maar het lukt niet om er van af te komen.
In ieder geval een punt waar ik dit jaar heel hard aan ga werken!
Commentaar & tips natuurlijk van harte welkom!
Ik ben héél erg blij dat ik Lonan mag verzorgen en wil Jessica&Ludie ook bedanken voor het feit dat ik hem mag verzorgen en dat ze me elke week naar les brengen en brengen naar Manege Emmeloord als ik daar FNRS wedstrijdje heb!

&Eline, bedankt voor het geven van de link naar het topic op Bokt..
Anders had ik er nooit naar gekeken of 'm gevonden!