Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annemarie89 schreef:Mag ik vragen waarom jullie bij het eerste filmpje op de stenen springen?
En als je hem een tik geeft moet je dat meteen doen, lijkt meniet 5 minuten daarna..
Verder leuke pony's hoor!
_kleinee_ schreef:vind jullie wel groot voor die shetjes
maar zo te zien hebben ze der geen last van
Kirsten01 schreef:_kleinee_ schreef:vind jullie wel groot voor die shetjes
maar zo te zien hebben ze der geen last van
Nou, ik vind dat bij het 2e filmpje de pony amper kan galoperen
lianne14 schreef:De hindernis viel om op het gras. Dus dan moest het wel zo. En hij springt 3 keer per week zo. En hij heeft nog steeds goede voeten hoor. Hij loopt niet kreupel ofzo. Is hij ook nog niet zo vaak geweest.
En annemarie89@ nou, mijn zusje had geen zweepje, en ook geen sporen. Dus ze kon em niet straffen.
Maar ik had gelijk na het filmpje geslagen hoor. En daarna zelf erop en toen wou die ook niet en heeft ie ook een paar trappen en zo gekregen.
Op wedstrijd vonden ze ons ook tegroot. Maar de pony's hebben erg geen last van hoor.
Annemarie89 schreef:lianne14 schreef:De hindernis viel om op het gras. Dus dan moest het wel zo. En hij springt 3 keer per week zo. En hij heeft nog steeds goede voeten hoor. Hij loopt niet kreupel ofzo. Is hij ook nog niet zo vaak geweest.
En annemarie89@ nou, mijn zusje had geen zweepje, en ook geen sporen. Dus ze kon em niet straffen.
Maar ik had gelijk na het filmpje geslagen hoor. En daarna zelf erop en toen wou die ook niet en heeft ie ook een paar trappen en zo gekregen.
Op wedstrijd vonden ze ons ook tegroot. Maar de pony's hebben erg geen last van hoor.
En waarom sla je je pony zo inelkaar
lianne14 schreef:Waarom niet op wedstrijd dan??
En zo wie zo doen we dat niet supervaak ofzo hoor