Als eerst moest Yvette op Luke in de bixie klasse. Dit was het eerste wedstijdje wat Luke heeft gedaan.
Eerst moest ze even inrijden in de buiten bak en daarn als aller eerst van de hele dag starten.
Luke vond alles wel heel mooi. Oortjes naar voren en rijden maar. Hij schrok 1 keer van de bel die ging toen ze moetsen beginnen maar voor de rest ging het heel erg goed!
Ze waren samen verkleed als clown

Daarna moet ik springen met mijn schaap

viewtopic.php?f=73&t=700510
en meteen na mij moets mijn ponytje met mark.
En wat vind je van kerstMark met zijn kerstBoom

Op zijn Cap had die nog een paar kerstwuppie zitten in de vorm van een rendier en een gouden en zilveren wuppie.
Mark sprong ook goed. Er was 1 weigering omdat Polly er langs wilde en Mark er over. Toen besloot Polly maar te stopen. Maar na een rondje te zijn gereden sprong die toch mooi over de hindernis heen.
Na dat alle wedstijden waren geweest was de prijs uitreiking.........
Eerst werd de bixie voor gelezen en na bijna alle plaatsen te hebben gehad was Yvette haar naam nog niet opgenoemt. En jaar hoor daar was eindelijk haar naam.... Ze was 1ste geworden

Nog mooier werd het daarne toen de B werd voor gelezen. Na 10 namen te hebben genoemt zei mark dat die dus inieder geval de 5de prijs had. Maar hij had geen 5de prijs. en ook geen 4de geen 3de of 2de maar ook Mark was 1ste.
En dat voor de alle eerste keer dat hij ooit aan een wedstrijd had mee gedaan.
Zie hier de trotse ruitertjes
En als afsluiting zijn we met zijn alle nog even een patatje en een breaker wezen halen/eten

foto's van het springen komen nog..