Afgelopen donderdag heb ik ook al op Aise gereden maar dat was absoluut geen succes dus ik verwachte er niet te veel van, maar het viel 100 % mee!

Aise was wel wat irritantig en ik moest erg aan hem wennen, maar zeker op het eind werd hij heel lekker los. Daarom ook alleen foto's die na een kwartiertje zijn gemaakt, toen ging het pas beter.

Nouja ik heb genoeg commentaar op mezelf, zal het bij de foto's zetten.

Hier zat ik er wel net op
Benen benen benen

Draven
Af en toe kwam hij wat diep, maar ik had hem liever ietwat diep, dan hoog en stug in zijn mond.
Overgang terug naar stap.
Beneeen laten hangen raar kind.

En nog steeds draven we.

Spannend daar in de hoek.

Stappen
En we draven weer.
Ik moet echt mijn handen meer voor me houden, wordt me altijd verteld maarja het blijft moeilijk, zit er zó in.

En de laatste, Aise liep lekker te stomen.

Nou commentaar is heeel hard welkom. Niet dat ik zo vaak op Aise rij, maar het gaat om het idee. Sabine heeft me iig al heel erg geholpen, hij liep op het laatst echt heel lekker los, en hij zat ineens ook veel lekkerder.

Heb trouwens ook nog gegalopeert maar dat staat alleen op film, niet op de foto's.
Ik ben inmiddels weer gek op Aise. Donderdag riep ik nog heel hard dat Aise met rijden echt geen type voor mij was, maar nu kom ik daarvan terug, heerlijk beest.