Ik moet even reageren want ben het met een aantal dingen niet eens.

Ten eerste, Aise is echt moeilijk te rijden. Ik heb nog nooit een paard meegemaakt wat van zichzelf zó lui is. Je moet er echt aan werken en dit gaat wel eens ten koste van je houding, maar als je paard er beter door gaat lopen is dat even belangrijker, en kan er later aan de houding gesleuteld worden.
@ Winkie: ik vind het heel knap dat je dat van dat neerploffen vanaf een filmpje en foto's goed kan zien, zo was het iig helemaal niet. Aise gooit heel hoog op en als je gaat zitten zak je gewoon erg. Sabine rijdt hem erg netjes en ploft niet, misschien ziet het er zo uit, maar ik kan je verzekeren dat ze heel lief weer neerkomt.

Handen zijn inderdaad niet overal even stil, maar het had er ook mee te maken dat Sabine van haar instructrice meer op haar buitenteugel moet gaan rijden en de binnenteugel losser moet laten (dit zie je goed op de voorlaatste foto), dit is erg wennen als je het niet gewend bent en als je binnenteugel dan langer is ben je sneller geneigd je handen dichter bij je lijf te houden om contact te zoeken, terwijl het niet de bedoeling is.
Ach, ik vond het er iig goed uitzien, ik heb daarna zelf op Aise gezeten en gevoeld hoe hij liep, en dat is niet in de krul getrokken maar echt lekker los. Sabine en Aise zijn de laatste tijd onwijs vooruit gegaan en ik vond het erg goed gaan!