Nog meer nieuwe foto's van mn Tinker!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:32

Volgens mij blijven de echte Appaloosa's altijd dezelfde kleur houden als waarmee ze geboren zijn. Die van mij zijn in elk geval altijd dezelfde kleur gebleven. Ze waren alledrie grote maat. De Appaloosa's waar veel andere rassen door heen zitten (vooral kleine maat) kunnen last hebben van de vergrijzingsfactor waardoor ze steeds minder stippen krijgen.

Maar die van jou lijkt wel een Appaloosatekening te krijgen. Het maakt hem in elk geval wel heel erg apart.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:44

Percy schreef:
Volgens mij blijven de echte Appaloosa's altijd dezelfde kleur houden als waarmee ze geboren zijn. Die van mij zijn in elk geval altijd dezelfde kleur gebleven. Ze waren alledrie grote maat. De Appaloosa's waar veel andere rassen door heen zitten (vooral kleine maat) kunnen last hebben van de vergrijzingsfactor waardoor ze steeds minder stippen krijgen.

Maar die van jou lijkt wel een Appaloosatekening te krijgen. Het maakt hem in elk geval wel heel erg apart.


Haha! dan ist straks geen echt koe meer Huilen maar een dalmatiƫr! Tong uitsteken

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 09:54

heel leuk beestje.. idd erg apart al die vlekjes. heb je m al lang???

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 12:35

lonneke schreef:
heel leuk beestje.. idd erg apart al die vlekjes. heb je m al lang???


ik heb m vanaf 5 november 2000